U
R RoAd skrev:
För 3000:- borde väl denna vara en "no brainer" om man är ute efter en enklare bordssåg? Har inget omedelbart behov av den, men så här lågt har priset aldrig varit så det kanske bara är att slå till.
Hur står den sig mot populära skil 1340a i samma prisklass?
 
Amazon sålde den billigare för ett par år sedan har jag för mig. Köpte en men gillade inte alls den, kanske för att jag haft storebror xc-10 tidigare. Vill man ha en kvalitetssåg så är det fel såg.
 
  • Gilla
sin och 2 till
  • Laddar…
  • Gilla
Iddqd och 3 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Tror det är Boschs GSR 35 fc (antar 300 står för inch lbs?) + multiverktyg och batterier för ca $150 + $35 frakt,

[länk]
Plus tull och moms!
 
T Trafikverket1 skrev:
Tror det är Boschs GSR 35 fc (antar 300 står för inch lbs?) + multiverktyg och batterier för ca $150 + $35 frakt,
Niklasloow Niklasloow skrev:
Plus tull och moms!
Ja, lägger man den i kundkorgen och går vidare till betalning så landar man på drygt 2400 kr inkl frakt och avgifter (Amazon sköter det). Fortfarande ett hyfsat pris, det är ungefär vad bara skruvdragaren med batterier kostar på svenska Amazon.
 
zarkov zarkov skrev:
Ja, lägger man den i kundkorgen och går vidare till betalning så landar man på drygt 2400 kr inkl frakt och avgifter (Amazon sköter det). Fortfarande ett hyfsat pris, det är ungefär vad bara skruvdragaren med batterier kostar på svenska Amazon.
Aha, trist. Stod "no import fees duties" men för bra för att vara sant då. 2400 är fortfarande bra pris ja. Aldrig handlat från amerikanska amazon men kan ju vara värt att kolla runt lite, såg att hikokis/metabos 1/2 tums fräs fanns för $150 + $35 frakt. Så lär ju landa på samma ungefär, 2400. 1600 billigare än billigaste på prisjakt.
 
Att tänka på om du skall handla från amazon usa är att laddare och ”sladdmaskiner” oftast inte klarar våra 230V 50Hz. De använder 120/125V 60Hz där borta men det finns undantag så läs noga på vad grejerna klarar för spänning och frekvens.
 
  • Gilla
Cheesen och 3 till
  • Laddar…
Ett verktyg om man vill kunna duscha varmt och skönt i en utedusch på landet. Gasoldriven genomströmningsvärmare som fungerar väldigt bra. Har skrivit lite om den i några trådar tidigare.

En genomsrömmande vattenvärmare från Qlima, modell PGWH1010, rabatterat pris hos JulaClub, begränsat till två per kund.
 
  • Gilla
David__11
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Ett verktyg om man vill kunna duscha varmt och skönt i en utedusch på landet. Gasoldriven genomströmningsvärmare som fungerar väldigt bra. Har skrivit lite om den i några trådar tidigare.

[bild]
E det den du får använda när du blivit utelåst🤣
 
  • Haha
Norrtull och 1 till
  • Laddar…
Cheesen
Noterade att Mirka var med på black week... jag gillar ju inte Mirka själv men är medveten om att många i forumet uppskattar abranet.
https://amzn.to/47pqWjl
Bild på slipprodukter, sandpapper, slipnät, sliprondeller med erbjudanden, svart och gult tema.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Slipverktyg och slipmaterial på rea; Black Friday-erbjudanden visas.
Produkter från Mirka: sandpapper, slipnät, excenterslipmaskin. Black Friday-erbjudanden, stjärnbetyg, priser.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


32mm slipmaskinen har jag spanat på tidigare.. men jag kan inte riktigt motivera priset.
 
  • Gilla
SamiHus
  • Laddar…
Ni som köpte eller köper Dewalt paket med batteri och laddare.
Kom ihåg att registrera köpet hos Dewalt så får ni två 1.7Ah batteri extra.
Inte mycket till batteri men gratis... :)
https://www.dewalt.se/redemption-powerstack
 
  • Gilla
Silkesnusa och 3 till
  • Laddar…
Hornbach (Göteborg) säljer ut mätverktyg från Sola till ca halva priset (vinkelhakar, måttband och långpass).

Blev en tre meter talmeter för 104 kronor. Även märkt Hultafors så det tycks vara någon gemensam tillverkning.

Måttband ("talmeter") i förpackningar på försäljningshylla, prisinformation synlig i en butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Måttband förpackning, mätkapacitet 3 meter, interna och externa måttangivelser, extra starkt, diametermätning, markör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Gudahov och 2 till
  • Laddar…
C
C Cjnilsson2 skrev:
Peltor hörlurar för 2495 kr på Bauhaus. Vi som inte hade möjlighet att köpa i Bromma får nöja oss med detta priset.
Det var tydligen en kortvarig glädje. 3 017 kr nu...
 
Ett verktyg för att köra trafiksäkert i slasket. Jag tror priset är svårslaget. Biltema är 75 procent dyrare om jag räknar rätt!

En produktbild av KEMETYL T-Blå spolarvätska i en 3 liters förpackning, med pris- och lagerinformation från en webbshop.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Skogsmusen och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.