• Gilla
Teletubbie och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
D degas skrev:
Bosch forstner-kit för 405:- efter avdragen rabatt.
[länk]
Bra pris!

Amazon verkar ha ersatt sin "köp 5 få 5% rabatt, köp 10 få 15% rabatt" med den här kampanjen.

Det kan vara bra att känna till att detta kan utnyttjas hur många gånger som helst, så skulle man behöva 10 st borr-set gör man 10 olika köp och får då sammanlagt 1.000:- i rabatt.

Själv köpte jag en massa Blum-beslag på det sättet igår.

Nu såg jag att Besseys pipe-clamps blir ganska prisvärda om man köper dom 2 och 2.

https://www.amazon.se/BPC-H34-Besse...qid=1700296817&sprefix=bessey+,aps,270&sr=8-1

Röd och svart skruvtving i form av en djurfigur, till salu online, produktbild med prisinformation.

Har man Amazon prime blir ju frakten ändå gratis.
Ibland samfraktar dom vid fler köp samma dag.
 
  • Gilla
TriNitro och 1 till
  • Laddar…
N Noun skrev:
Bauhaus Bromma, 30% på alla verktyg och 50% på alla verktygstillbehör

[länk]
2100kr/st

[länk]
1300kr/st

[länk]
700kr/st
Kolla kvittot noga. Vid mitt senaste besök så var det bara var tredje vara som låg inne med rabatt, resten låg kvar på fullpris.
 
  • Gilla
mnils och 2 till
  • Laddar…
Cheesen
Jag har ju haft min Stanley i snart 8 år... den var målad på insidan när jag fick den och förgen har nötts bort men bortsett från det så är jag supernöjd... Det är ju som inget verktyg, men inte går det många dar utan att kaffemuggen följer med när man ska göra något. Fick min mugg i present men den kostade då runt 400:- så priset på den uppdaterade muggen är inget att fundera på. En perfekt julklapp till verkstan.
https://amzn.to/3MQiG3p
Termosmugg i rostfritt stål, blå, Stanley- märkt, 350 ml, läckagesäker, reavarupris, fyra miniatyrbilder av andra produkter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Att man sen kan skryta med att man har med sig stanley cup på fikarasten..... ett dadjoke som blev gammalt första dan:)
 
  • Gilla
  • Haha
Dan_Johansson och 3 till
  • Laddar…
https://amzn.eu/d/gJlH7xx

Bosch grön cirkellaser set med stativ för 1577kr, sänks fint till 1477kr med mecenat alumnikod för black Friday.

Produktsida: Bosch korslaser set, stativ, klämma, AA-batterier, väska, Black Friday-erbjudande och prisinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


1938kr hos Bauhaus.
1774kr verkar vara tidigare all time low.
 
Cheesen Cheesen skrev:
Jag har ju haft min Stanley i snart 8 år... den var målad på insidan när jag fick den och förgen har nötts bort men bortsett från det så är jag supernöjd... Det är ju som inget verktyg, men inte går det många dar utan att kaffemuggen följer med när man ska göra något. Fick min mugg i present men den kostade då runt 400:- så priset på den uppdaterade muggen är inget att fundera på. En perfekt julklapp till verkstan.
[länk]
[bild]
Att man sen kan skryta med att man har med sig stanley cup på fikarasten..... ett dadjoke som blev gammalt första dan:)
Föll själv för Stanleys ölsejdel. Har haft den på bevakningslista några månader och den har legat på över 400:-. De skriver att det är 10% Black Friday och den kostar nu 247:-, men den är alltså mycket mer nedsatt. Dessutom två kampanjer: 1) 20% om man köper vissa varor för sammanlagt 500:- och dessutom 15% om man köper tio varor med samma kampanj. Skallman ändå handla andra saker så får man hem den för typ 170:-.

Och visst är det ett verktyg. Ett mycket bra verktyg dessutom; den rymmer två små burköl. Dessutom symboliserar ju denna sejdel målet med allt slit vi har med de mer ordinära verktygen: att dricka öl.

https://www.amazon.se/gp/product/B07PYNBYMY/?th=1
En grön Stanley-termosmugg med silverfärgad kant och svart handtag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Appendix och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren
G Gudahov skrev:
Föll själv för Stanleys ölsejdel. Har haft den på bevakningslista några månader och den har legat på över 400:-. De skriver att det är 10% Black Friday och den kostar nu 247:-, men den är alltså mycket mer nedsatt. Dessutom två kampanjer: 1) 20% om man köper vissa varor för sammanlagt 500:- och dessutom 15% om man köper tio varor med samma kampanj. Skallman ändå handla andra saker så får man hem den för typ 170:-.

Och visst är det ett verktyg. Ett mycket bra verktyg dessutom; den rymmer två små burköl. Dessutom symboliserar ju denna sejdel målet med allt slit vi har med de mer ordinära verktygen: att dricka öl.

[länk]
[bild]
Såg något om dessa på TikTok också, tydligen klarar de bränder också

https://news.yahoo.com/woman-went-v...0Pwb8gQmB3ICBSNAIPdNIu0PaBaCbqyv064mBWBOhj5Uo
 
  • Gilla
Gudahov och 2 till
  • Laddar…
R
H Hasselnot skrev:
[länk]

Bordsåg 2990kr
För 3000:- borde väl denna vara en "no brainer" om man är ute efter en enklare bordssåg? Har inget omedelbart behov av den, men så här lågt har priset aldrig varit så det kanske bara är att slå till.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.