T Testarn skrev:
På vilket sätt skulle "bankdosa" vara säkrare än BankID?
Tja, är det en ärligt menad fråga eller retorisk? (Och så är det OT här.)
 
hsd
Bankdosa med bankid kort och kod 😉
 
Sjukt vad tidig bankid var, långt före det blev standard med authenticators.

Lite roligt är i USA är ditt GitHubkonto mer säkert än accessen till ditt bankkonto
 
Kompletteringsdubb på vinterdäcken var längesedan jag höll på med.
Kom på det när jag baxade hjul idag.

/Höghus
 
  • Gilla
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Jonas Persson
Starke Staffan har jag bara ett mycket svagt minne av när jag nu påminns.
Tecknad pojke på stolpe släpper rosafärgad ballong mot en klarblå himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fem omslag för serieromaner; äventyr, färgglada, tecknade figurer, titlar på svenska, komisk stil.
 
  • Gilla
Nalleman64 och 7 till
  • Laddar…
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Starke Staffan har jag bara ett mycket svagt minne av när jag nu påminns. [bild] [bild]
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Starke Staffan har jag bara ett mycket svagt minne av när jag nu påminns.
[bild]
[bild]
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Starke Staffan har jag bara ett mycket svagt minne av när jag nu påminns.
[bild]
[bild]
Läser Starke Staffan dagligen,

Men minns ni de här Tecknade figurer med olika frisyrer och ansiktsuttryck, färgglada, ser ut som klassiska tecknade seriekaraktärer.
 
  • Gilla
Nalleman64 och 6 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Läser Starke Staffan dagligen,

Men minns ni de här[bild]
Finn och Fiffig?
 
  • Gilla
Violina
  • Laddar…
R roke skrev:
Finn och Fiffig?
Finn och Fiffi, med Lamholt, Ferom, tant Klara och ibland professor Snillén ( dockan Lisa)
 
  • Gilla
roke och 1 till
  • Laddar…
Prenumererade på Finn & Fiffi👍
80-talet:…hemkommen från skolan, slänger skolväskan på golvet öppnar upp nya numret som läses samtidigt som Oboy med skogaholmsmackor med ost intas😉
(Saknar bara 2 nummer av den kompletta samlingen…som ligger i en resväska på vinden)
 
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Roga1337 Roga1337 skrev:
Prenumererade på Finn & Fiffi👍
80-talet:…hemkommen från skolan, slänger skolväskan på golvet öppnar upp nya numret som läses samtidigt som Oboy med skogaholmsmackor med ost intas😉
(Saknar bara 2 nummer av den kompletta samlingen…som ligger i en resväska på vinden)
Hade inte råd med Finn och Fiffi som barn så läste hos kompisar som hade det när jag kunde. Har för ca 4 år sedan köpt en stor samling på tradera, minns inte om den är komplett vet att det finns flera dubletter....
 
  • Gilla
Roga1337
  • Laddar…
T
lars_stefan_axelsson lars_stefan_axelsson skrev:
Tja, är det en ärligt menad fråga eller retorisk? (Och så är det OT här.)
Ehh... Ja? Det var en ärligt menad fråga. Jag förstår inte vad som gör en bankdosa säkrare än BankID.

Angående OT så verkar följdfrågor/inlägg som gäller tidigare inlägg varken vara ovanliga eller något som påpekas. Sen kan jag hålla med om att längre diskussioner eller utredningar ska undvikas.
 
Jonas Persson
Minns radioprogrammet, men gillade det inte, jag tittade hellre på Vilse i pannkakan.

Hur ska man ska tolka det faktum att även Wikipedia saknar en artikel... Hittade dock denna artikel.

Tre personer sjunger och spelar instrument, svartvit bild, text om "Klapp och Klang" från 1968.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Nalleman64 och 5 till
  • Laddar…
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Minns radioprogrammet, men gillade det inte, jag tittade hellre på Vilse i pannkakan.

Hur ska man ska tolka det faktum att även Wikipedia saknar en artikel... Hittade dock denna artikel.

[bild]
Minns inte mycket av Klapp och Klang men är säker att jag lyssnade på det.

Vilse i Pannkakan... Den var illa nog men sedan gjorde galningen Syster yster och Lillstrumpa där han satt och klippte av fingrar så blodet sprutade.....

Har ett antal av barndomens program på dvd, Professor Balthazar, Från A- till Ö, Fem myror är fler än fyra elefanter, Tecknade Bamsefilmer etc,etc
 
  • Gilla
Dortmunder DAB
  • Laddar…
Jonas Persson
S Sona2012 skrev:
Har ett antal av barndomens program på dvd, Professor Balthazar, Från A- till Ö, Fem myror är fler än fyra elefanter, Tecknade Bamsefilmer etc,etc
DET är program man minns men glädje 👍
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
DET är program man minns men glädje 👍
Tänk så många program/ serietidningar där " uppfinnare" var centrala!!! Professor
Baltazar, Oppfinnar- Jocke, Professor Snillén, Professor Kalkyl, Skalman...
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.