tveksamt tveksamt skrev:
Gnnhhh!!
Nåt jävla bedrägeriföretag har ringt svärfar, närmare 80 år gammal och börjar bli lite virrig, krängt på honom ett årsabonnemang av skydd mot ID-kapning.
Hur fan sover man om natten när man har ett sånt jobb?
Förbannade jävla rövhattar!
Hmmm... möjligt att jag gått på samma bluff... Vad heter företaget så jag kan kolla om jag köpt nåt abonnemang? Trevlig man som ringde precis när jag var upptagen med annat. Det var bara ett provabonnemang, men jag har glömt bort allt, så inte sagt upp det som jag tänkte.
GAAAAAAHHH!!!! för trevliga säljare.
 
Redigerat:
GAAAAHHH!!!! Har precis tackat nej till fiber eftersom mobilsurf funkar så bra här! I samma stund kan man plötsligt inte titta på film längre. Den lilla konspirationsteoretikern i mig fick just vatten på sitt kuvert.
 
  • Mobilstatusfält visar ingen tjänst, Wi-Fi, VoLTE, 4G LTE, signalstyrka, fullt batteri.
  • Ledsen
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
K Kirre2 skrev:
Hmmm... möjligt att jag gått på samma bluff... Vad heter företaget så jag kan kolla om jag köpt nåt abonnemang? Trevlig man som ringde precis när jag var upptagen med annat. Det var bara ett provabonnemang, men jag har glömt bort allt, så inte sagt upp det som jag tänkte.
GAAAAAAHHH!!!! för trevliga säljare.
Sinfrid
 
  • Gilla
Kirre2
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Måånga har gjort precis så som Du, ...skulle bara..., och det går fort när det går fel
Tur i oturen att det inte blev värre
Krya på Dig å ha en lugn och trevlig helg
Ja man reagerar konstigt, första reaktionen när jag tryckte för såret och steg upp och upptäckte jag ännu kunde gå var "fan vilken tur jag hade!" Sen har jag ju nojat mig hela kvällen med alternativen hur det faktiskt kunde ha gått.
P.S. glatt tillrop från sköterskan på HC när vi var klara rejält efter stängningsdags: "trevligt veckoslut - och be frun gömma yxan!"
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
4774 och 7 till
  • Laddar…
Blå bil med skadad bakände och repor, parkerad inomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Gah blev påkörd!
 
  • Ledsen
Klass0n och 4 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Sinfrid
Nej, det var tydligen nåt annat.
GAAAAAHHH för alla dessa olika företag! (Och för mig som tackar ja eftersom jag kan säga upp abonnemanget innan det börjar kosta pengar...)
 
Argh! Förkylning lagom till helgen!
 
tveksamt tveksamt skrev:
Argh! Förkylning lagom till helgen!
Det är lugnt, den kommer att räcka en bra bit in i nästa vecka.
 
  • Gilla
  • Haha
Klass0n och 7 till
  • Laddar…
Förmodligen..!
 
kashieda kashieda skrev:
Nu kommer jag åt raspberryn, men vad har jag för lösenord...
Hah! Jag kom på det innan jag blåste om installationen!

Nu ska jag bara skriva ner det någonstans så jag inte glömmer det igen...
 
boschkenta
Gahhhh! Kallaste dagen på året och jag har snart ett 3x2 meter stort hål i ytterväggen.
 
  • Ledsen
kashieda
  • Laddar…
boschkenta boschkenta skrev:
Gahhhh! Kallaste dagen på året och jag har snart ett 3x2 meter stort hål i ytterväggen.
Nu tycker jag du är negativ. Om totala fasadytan är 100 kvadrat så utgör hålet bara 12% av fasaden. Det borde väl innebära att uppvärmningskostnaden bara ökar med 12%.... Eller minskar den med 12% när du har mindre fasad värmen kan läcka igenom? 🤔
 
  • Haha
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
GAAAAHH!
Glömde rulla fram soptunnorna för tömning i förrgår.

#ilandsproblem
 
  • Ledsen
kashieda och 2 till
  • Laddar…
WAAAAAAAAGH!
Passade på att få däckfirman att byta till sommardäck när de ändå skulle kränga på två nya däck.

Sitter som f a n och jag får bara loss 1/4 låsbultar...
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH!
Passade på att få däckfirman att byta till sommardäck när de ändå skulle kränga på två nya däck.

Sitter som f a n och jag får bara loss 1/4 låsbultar...
Låsbultar är inget som IR som ofta rekommenderas löser, snarare tvärtom om. 😐

Här kommer mitt Gaaaaahhh

Sändningen tar slut mitt i 10km klassiskt från Gällivare på svtplay... 🤯 Får försöka skrämma liv i Boxern.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.