Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Är balrogen gravid bör du inte låta den äta mer än 250 kg hjälmaregös i veckan
Så var det det här med enheter igen. Även om det naturligtvis är självklart vad du menar så borde du nog be moderaten att ändra veckan till timmen.

Eller är det minuten??? 🤔 Blandar alltid ihop hur snabbt mina olika husdjur äter. 😳
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Hur mycket bechamelsås går det åt till 250 kg hjälmaregös?
 
S Saelen skrev:
Hur mycket bechamelsås går det åt till 250 kg hjälmaregös?
Jag brukar börja med 1 kbm per balrog. Vill de ha mer så får de naturligtvis det. Vill inte tänka på vad som skulle hända om de inte fick det. 😮😮😮
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag brukar börja med 1 kbm per balrog. Vill de ha mer så får de naturligtvis det. Vill inte tänka på vad som skulle hända om de inte fick det. 😮😮😮
Övergöd dom inte och glöm inte att dom måste ha orcherdrank att dricka till
 
Kan jag sätta Plejd att övervaka våra katter, jag vill inte få dom skjutna.
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Kan jag sätta Plejd att övervaka våra katter, jag vill inte få dom skjutna.
Skjut grannen i förebyggande syfte!
 
  • Gilla
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Skjut grannen i förebyggande syfte!
Tack jag visste jag skulle få kloka råd här!
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Dränk grannen i bechamelsås
 
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Skjut grannen i förebyggande syfte!
Det här är ett bygga hus forum, det var en dålig kommentar. Man kan inte uppmana nån att skjuta grannen så där.


Det du ska göra är att skaffa en ordentlig drönare som flyger eller en variant på hjul. Bygg en hållare för automatvapen, koppla till en kamera och en dator. Leta reda på grannens Facebook och lär drönaren hur grannen ser ut och låt sedan AI göra jobbet. Med uppkoppling till ditt smarta hem kan en lampa tändas i köket när uppdraget är klart och det är dags att öppna en långburk.
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
Dilato och 5 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Det här är ett bygga hus forum, det var en dålig kommentar. Man kan inte uppmana nån att skjuta grannen så där.


Det du ska göra är att skaffa en ordentlig drönare som flyger eller en variant på hjul. Bygg en hållare för automatvapen, koppla till en kamera och en dator. Leta reda på grannens Facebook och lär drönaren hur grannen ser ut och låt sedan AI göra jobbet. Med uppkoppling till ditt smarta hem kan en lampa tändas i köket när uppdraget är klart och det är dags att öppna en långburk.
Plejd stödjer detta i kommande uppdatering!
 
  • Gilla
  • Älska
djanlov och 5 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Plejd stödjer detta i kommande uppdatering!
Den ska vara bra för statistiknördar då man ska få bra uppgifter i Excel om ammunition och antal grannar kvar i kvarteret. Via drönaren ska den även autonomt kunna lägga upp bilder på gulliga katter på sociala medier.
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Plejd stödjer detta i kommande uppdatering!
Vill du inte lösa detta innan din älskade kisse en dag helt naturligt somnar in av hög ålder?
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vill du inte lösa detta innan din älskade kisse en dag helt naturligt somnar in av hög ålder?
Aktiekursen talar för att det är något stort på gång, förmodligen vilket år som helst.
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Det börjar bli dags att skifta däck med kung Bore i antågande.
Då vanliga 18V maskiner inte räcker till lydde jag rådet att skaffa en IR som ska vara en potent maskin.
Nu har jag dragit av hjulbultarna fler gånger än jag kan räkna, vad gör jag fel skulle jag köpt med en momentstav tro?
Ett smutsigt, grått Ingersoll Rand momentnyckelverktyg ligger på en metallgallerbakgrund. Industriellt underhållsverktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Huzzbutt
  • Laddar…
Vad har du gjort med ditt hus i dag?
- Jo jag har satt dit en luktagottgrej.
Blå stjärnformad föremål på vit toalettstol, skuggor, reflexer, enstaka vattendroppar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
djanlov och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.