Ni kanske har sett den redan:.
Man i grön skjorta håller borr, pekar mot betraktaren, reklambild, text erbjuder "bästa pris" från Lidl.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vet inte om det är Arnold själv eller en AI-gubbe!
 
  • Haha
  • Gilla
Appendix och 3 till
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Det är Arnold.

[länk]
Videon var rolig!
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Är det bättre Chuck på performance skruvdragaren än den gröna? Köpte den gröna som de hadde denna veckan och borren lossnar!
Den åker tillbaka till butiken igen och så blir det ett nytt batteri till min gamle AEG!
 
  • Gilla
stigen
  • Laddar…
N nissenhj skrev:
Är det bättre Chuck på performance skruvdragaren än den gröna? Köpte den gröna som de hadde denna veckan och borren lossnar!
Den åker tillbaka till butiken igen och så blir det ett nytt batteri till min gamle AEG!
Du kan ju kanske flytta chucken?
 
N nissenhj skrev:
Är det bättre Chuck på performance skruvdragaren än den gröna? Köpte den gröna som de hadde denna veckan och borren lossnar!
Den åker tillbaka till butiken igen och så blir det ett nytt batteri till min gamle AEG!
Det vore något :)
 
  • Man med skägg håller två pistoler, ärmlos denimskjorta, rökig bakgrund, bestämd blick, actionpose.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 7 till
  • Laddar…
I Falköping låg det igår em 5, 6 stycken Tool table sågbord, nedsatta från 899 till 299.
Ett råkade följa med hem. Nu fattas bara en gersåg.😉
 
  • Gilla
Merre
  • Laddar…
john68 john68 skrev:
I Falköping låg det igår em 5, 6 stycken Tool table sågbord, nedsatta från 899 till 299.
Ett råkade följa med hem. Nu fattas bara en gersåg.😉
Var samma i Enköping i veckan
 
Blev ett sågbord för 299 här med, satte upp det idag och första intrycken är bra. Helt Ok för 899 och ett klipp för 299.
 
  • Gilla
john68 och 2 till
  • Laddar…
Plasmaskärare med inbyggd kompressor för 999 spänn!
Reaprisetikett på butikshylla visar nedsatt pris för "Plasmaskärare med kompressor". Ursprungligt och nytt pris visas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En kartong med Parkside plasmaskärare i en varukorg vid en affär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inte för att jag har nåt direkt behov men...😊
 
  • Gilla
LoweW och 3 till
  • Laddar…
hsd
Aaahhhrrg
Nu är det för långt att åka igen
En sak jag irriterar mig på är prisskyltarnas placering, Lidl har priset ovanför varan men alla andra hänger prisskyltarna nedanför
 
  • Gilla
Leif So och 3 till
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Aaahhhrrg
Nu är det för långt att åka igen
En sak jag irriterar mig på är prisskyltarnas placering, Lidl har priset ovanför varan men alla andra hänger prisskyltarna nedanför
Jag tror detta var en lokal grej i Malmö västra hamnen, det fanns bara denna enda.
 
hsd hsd skrev:
Aaahhhrrg
Nu är det för långt att åka igen
En sak jag irriterar mig på är prisskyltarnas placering, Lidl har priset ovanför varan men alla andra hänger prisskyltarna nedanför
Väldigt bra! Så slipper man lägga sig ner på de skitiga butiksgolven för att kunna se vad det står för pris på varorna längst ner på hyllan! För det är väldigt få affärer som kan sätta en vinklad skena för dessa priser längs ner!
 
  • Gilla
Leif So
  • Laddar…
I Lidl-butiken hos oss hänger där en prislapp, och det finns varor, om de hör ihop vet man aldrig.
 
  • Gilla
  • Haha
Leif So och 11 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.