P Pin skrev:
Om du inte märker att någon i din omgivning har diagnosen är det du som har den.
Om jag märker att det finns folk som är som jag, har vi alla en NPF-diagnos då? Eller har vi inte det?
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Om jag märker att det finns folk som är som jag, har vi alla en NPF-diagnos då? Eller har vi inte det?
Då är du på fel forum.
 
  • Haha
Emil.P och 1 till
  • Laddar…
Fulkemisten
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
och till sist en påhittad kommun
"Jonathan! Jonathan! Jag ser skylten Jonathan!"
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det är två kriterier enligt expertisen på Flashback, att hänga på Byggahus och att inte kunna erkänna att du har fel. Om jag har räknat rätt* uppfyller du bägge två. Gratulerar!

*Klart jag har räknat rätt, att ha fel är inte en defekt jag identifierar mig med överhuvudtaget.
Grattis du kan räkna till 2. Mer tveksamt att du utgår från att dom har rätt på Flashback
 
N Niq skrev:
Grattis du kan räkna till 2. Mer tveksamt att du utgår från att dom har rätt på Flashback
Sanningen finns på Flashback, sägs det. Vid närmare eftertanke borde det kanske heta "Bl a sanningen finns på Flashback".

I skärmdumpen står det dessutom att det är ett av diagnoskriterierna att hänga på Flashback, så jag tänker "it takes one to know one".

Eller vill du mena att det här är ett forum för ADHD-byggare mer än forum-autister? Vilken falang tillhör du?
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Sanningen finns på Flashback, sägs det. Vid närmare eftertanke borde det kanske heta "Bl a sanningen finns på Flashback".

I skärmdumpen står det dessutom att det är ett av diagnoskriterierna att hänga på Flashback, så jag tänker "it takes one to know one".

Eller vill du mena att det här är ett forum för ADHD-byggare mer än forum-autister? Vilken falang tillhör du?
Jag har Dih diagnos
 
BirgitS
Så du ska bygga ett hönshus säger du, kom då ihåg att elen ska dras från grannen och ju fler förlängningssladdar du använde desto bättre är det.
 
  • Gilla
Robert-san01 och 2 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Är det på funktionshinder-nivå?
Mest för andra
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Har alla somnat?

Man ler, halsduk, klocka, humoristisk text på svenska relaterad till en obekväm situation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
fubar och 7 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Har alla somnat?

[bild]
Ja vi sover gott
 
N Niq skrev:
Ja vi sover gott
Inga mardrömmar om E hoppas jag.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Har alla somnat?

[bild]
Hörrö du! Det där är miljöfarlig verksamhet enligt Miljöbalken! Att lägga ut Ernst-memes är tillståndspliktigt, och du måste kontakta miljöförvaltningen på din kommun genast! Du vet väl att ett enda Ernst-meme förstör miljön lika mycket som att köra med 18 dieselbilar fram och tillbaka från Paris till Umeå. Och dödar söta hundvalpar.
 
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Inga mardrömmar om E hoppas jag.
Nej och inte ens om dom onämnbara
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Hörrö du! Det där är miljöfarlig verksamhet enligt Miljöbalken! Att lägga ut Ernst-memes är tillståndspliktigt, och du måste kontakta miljöförvaltningen på din kommun genast! Du vet väl att ett enda Ernst-meme förstör miljön lika mycket som att köra med 18 dieselbilar fram och tillbaka från Paris till Umeå. Och dödar söta hundvalpar.
Sluta döda hundvalpar balrogen vill ha dom levande
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.