galento
 
  • Gilla
Keiller
  • Laddar…
galento
 
Omslag för Paul Simons album, konsert i parken, publikmassa, träd, disig himmel.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Surrealistisk konst med öga som planet, måne, hav, strand, marint liv och yttre rymden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
galento
Här är det Disneyland After Dark och Sleeping my day away på tuben 😊
 
galento
 
  • Gilla
Lill72
  • Laddar…
galento
 
Rolling Stones! 80-åriga gubbar rockar som bara den!

Abstrakt grafik med hjärta av diamant, hand och fragment, röd och lila nyanser, Rolling Stones text.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
galento
  • Laddar…
galento
Deep Purple på vinyl förut , nu är det Cinderella och Blue Öyster Cult på tv,n.
🤘🤘🤘🤘🤘
 
  • Älska
Dan1891
  • Laddar…
Lyssnat på CD skiva !!!
Min nya begagnade bil har ett väldigt bra ljudsystem, radio eller telefon via AUX låter riktigt bra....men med en CD skiva i spelaren låter det brilliant 👌
Som tur är finns min CD samling på ett par hundra skivor kvar, så jag har lite att nöta igenom igen.
Skivan jag lyssnade på ?? Jo, Zebra med den österrikiska gruppen Yello.
Nog få som ens känner till de eller uppskattar deras musik, men tror alla som har en riktigt bra ljudanläggning nog provat lite Yello.
 
  • Älska
Dan1891
  • Laddar…
Michael Nyman
Omslag för "The Piano" soundtrack, kvinna vid flygel på strand, av Michael Nyman, film av Jane Campion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

 
  • Gilla
Dan1891
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Lyssnat på CD skiva !!!
Min nya begagnade bil har ett väldigt bra ljudsystem, radio eller telefon via AUX låter riktigt bra....men med en CD skiva i spelaren låter det brilliant 👌
Som tur är finns min CD samling på ett par hundra skivor kvar, så jag har lite att nöta igenom igen.
Skivan jag lyssnade på ?? Jo, Zebra med den österrikiska gruppen Yello.
Nog få som ens känner till de eller uppskattar deras musik, men tror alla som har en riktigt bra ljudanläggning nog provat lite Yello.
CD är kanon! Alla som slänger sina CD,LP, Kassetter, DVD, VHSband lär ångra sig :)
 
  • Gilla
galento
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Michael Nyman
[bild]
[media]
Mycket bra musik, från en film jag älskar!
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
galento
Zappade runt på Rush låtar och hörde "Time stand still" lite lugnare men den gillade vi skarpt båda här. Jäkla rörig video dock.

Ps. Nåt helt annat , har försökt fått tag i musiken de spelade i " Arga snickaren " när man i slutet visade renoveringen. Men inte lyckats .
 
Redigerat:
Supergrupp från Seattle när det begav sig.
Medlemmar från bla Pearl Jam och Alice In Chains, med mera....
Träskylt med graverad konst, Mad Season "Above", musiktema, gitarrhuvud och trumstockar, rustik träbakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tabors39 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.