E Emil.P skrev:
Det är väl klart han/hon/den/det inte varit inloggade
Hurgörmanförattloggaut? Frågaråtenkompis.
 
  • Haha
  • Wow
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Ha, jag fick igång tråden igen..
 
E
A anis16 skrev:
Ha, jag fick igång tråden igen..
Ja, man kan säga att den kom igen.
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
E
Alfredo Alfredo skrev:
Hurgörmanförattloggaut? Frågaråtenkompis.
Ingen aning, men då finns det ju alltid några säkra kort;
- det där är behörighetskrävande, är du verkligen elektriker!
- jag har inte läst hela tråden men det har säkert med aspest göra!
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Hen har inte varit inloggad de senaste sex timmarna, så det är nog kört.
Bilder!!
 
  • Gilla
Skopan
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bilder!!
För att bevisa vadå, hade du tänkt dig?
Jag har iallafall lärt mig en sak av att kolla på bilder, och det är att @Alfredo är ett troll. Bara lurar oss! Kallar sig 'Alfredo', och så har han sitt porträtt uppe i hörnet, men snubben på bilden heter ju Mario. Skumt.
 
  • Haha
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bilder!!
En intens illustration av en eldig demonisk varelse omgiven av flammor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Animerad figur omgiven av blixtar, möjligen skildrar kraft eller snabbhet, dominerande blå och svarta toner, dynamisk pose.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Mörk science fiction-entitet med glänsande svart yta och exponerade tänder i neongrönt ljus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Blått ortsskylt för "Flens kommun" i Sverige med kommunvapen, natur i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Dahlberg68 och 5 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Kallar sig 'Alfredo', och så har han sitt porträtt uppe i hörnet, men snubben på bilden heter ju Mario. Skumt.
F-n, de har kommit på mig. Vad gör vi nu @KnockOnWood?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hurgörmanförattloggaut? Frågaråtenkompis.
Man äter en svamp och hoppar på en vandrande hjälm
 
  • Haha
  • Arg
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Man äter en svamp och hoppar på en vandrande hjälm
Vandrande hjälm för dig va?!
Gul och vit animerad figur jagar grön svamp i en lekfull illustration.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
[bild]

[bild]

[bild]

[bild]
Men är du en reinkarnation av Astrid Lindgren, eller? Posta i nämnd ordning en påhittad figur, en påhittad figur till, en tredje påhittad figur och till sist en påhittad kommun. Det är väl kul att du har fantasi, men i det här fallet är det snudd på vanföreställningar. Har du ingen konstig elinstallation, ful thujahäck som kanske är över tomtgränsen eller misstänkt aspest i bildbanken?
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 3 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Men är du en reinkarnation av Astrid Lindgren, eller? Posta i nämnd ordning en påhittad figur, en påhittad figur till, en tredje påhittad figur och till sist en påhittad kommun. Det är väl kul att du har fantasi, men i det här fallet är det snudd på vanföreställningar. Har du ingen konstig elinstallation, ful thujahäck som kanske är över tomtgränsen eller misstänkt aspest i bildbanken?
Min inländska snickare har gipsat lite hemma hos mig. Det ser väl bra ut. Han satte isolering med aspestull som jag fyndade billigt. Jag sa åt honom att det var cellulosafibrer så han inte skulle bli så nervös. Har märkt att en del vägrar arbeta med material som innehåller aspest men det är ju dålig kundservice jag betalar ju för deras tid. 30kr/tim måste väl ändå ses som en generös lön
Skadad gipsskiva i tak, sprickor och öppningar synliga, dålig konstruktion eller skada från vatten eller belastning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
tobbbias och 8 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Min inländska snickare har gipsat lite hemma hos mig. Det ser väl bra ut. Han satte isolering med aspestull som jag fyndade billigt. Jag sa åt honom att det var cellulosafibrer så han inte skulle bli så nervös. Har märkt att en del vägrar arbeta med material som innehåller aspest men det är ju dålig kundservice jag betalar ju för deras tid. 30kr/tim måste väl ändå ses som en generös lön
[bild]
Snyggt! Älskar shabby chic. Saknas bara ett stort "Carpe Diem" i guld.
 
  • Gilla
  • Älska
Rel2 och 3 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Min inländska snickare har gipsat lite hemma hos mig. Det ser väl bra ut. Han satte isolering med aspestull som jag fyndade billigt. Jag sa åt honom att det var cellulosafibrer så han inte skulle bli så nervös. Har märkt att en del vägrar arbeta med material som innehåller aspest men det är ju dålig kundservice jag betalar ju för deras tid. 30kr/tim måste väl ändå ses som en generös lön
[bild]
Det där fixar målaren med lite spackel och färg. Viktigt att den kör med pappersremsa så det blir enligt AMA!
 
  • Gilla
  • Älska
fribygg och 2 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Det där fixar målaren med lite spackel och färg. Viktigt att den kör med pappersremsa så det blir enligt AMA!
Kan man limma pappremsorna med svartlim❓ Jag fick köpa några burkar billigt.
 
  • Gilla
djanlov och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.