SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Ambitiöst försök till förolämpning. Men sjukt amatörmässigt! Du pratar med en som blivit bannad från FlishBuck...

Men jag låter udda vara jämnt, vill inte bli bannad härifrån oxå. Bra förslag att gjuta in en kabel i betong! Faktiskt. Man kan armera med asbets också, för hållfastheten. Och det minskar brandrisken.
Jo men nu heter det ju aspest... men en lysande ide'!
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Claes Sörmland
Loggar bara in för att se om ni fortfarande tjafsar. BH var bättre förr, nu är det bara ni troll kvar.
 
  • Gilla
Screew och 1 till
  • Laddar…
tommib
Asbets? Är det när man kokar ner ett gammalt hästkadaver och målar golven? Jag har hört från byggnadsvårdare att det är så man gör i gamla hus. Inget ger sådan lyster som gamla Brunte.
 
  • Wow
  • Gilla
  • Haha
BengtH och 3 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Så onödigt att betala dyrbara penningar för ett rivningslov, följer man råden om en tretumsspik eller bult i elcentralen lär kåken brinna ner gratis.
Varför skulle min kåk brinna ner när elcentralen sitter i grannhuset❓
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
4774 och 6 till
  • Laddar…
S Screew skrev:
Jag var tvungen att göra om dörren lite för att den började skärva efter att jag tog bort tre plintar under två ytterväggar. Så tröskeln sitter numera fast i dörren, även delar av karmen är en del av dörren nu.
Låter inte bra. Det är nog bäst du bygger på med sådandär 25x36 regel under väggen där plinten var
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Asbets? Är det när man kokar ner ett gammalt hästkadaver och målar golven? Jag har hört från byggnadsvårdare att det är så man gör i gamla hus. Inget ger sådan lyster som gamla Brunte.
Men alla vet ju att man får bäst lyster av gammla märrar
 
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Loggar bara in för att se om ni fortfarande tjafsar. BH var bättre förr, nu är det bara ni troll kvar.
Det är natt nu det är då trollen och vampyrerna är vakna
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
S
N Niq skrev:
Låter inte bra. Det är nog bäst du bygger på med sådandär 25x36 regel under väggen där plinten var
Tack! Jag ska visa detta till min snickare som sa att det inte kommer att fungera, alla vet ju att allt på internet är sant. Ska genast ut och byta ut resterande plintar mot läkt. Det kommer att bli mycket snyggare nu.
 
  • Haha
  • Gilla
linneac och 1 till
  • Laddar…
Jag tror vi blivit blåsta av hantverkaren och att hen saltat fakturan rejält. Jag blir så förbannad:
Dokument med blå markeringar och röd text som döljer information, rubriken säger "Faktura".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Har maskat en del för att inte outa nån...
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 12 till
  • Laddar…
S Screew skrev:
Tack! Jag ska visa detta till min snickare som sa att det inte kommer att fungera, alla vet ju att allt på internet är sant. Ska genast ut och byta ut resterande plintar mot läkt. Det kommer att bli mycket snyggare nu.
Lyssna inte på honom han vill bara sälja mera tid och överprisat material.
 
  • Gilla
linneac och 1 till
  • Laddar…
Cruzze Cruzze skrev:
Jag tror vi blivit blåsta av hantverkaren och att hen saltat fakturan rejält. Jag blir så förbannad:
[bild]
Har maskat en del för att inte outa nån...
Du har ju fått rabatt, vad är problemet?
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
S
Cruzze Cruzze skrev:
Jag tror vi blivit blåsta av hantverkaren och att hen saltat fakturan rejält. Jag blir så förbannad:
[bild]
Har maskat en del för att inte outa nån...
Har han öresavrundat uppåt? Kontakta ARN direkt om ni inte kommit överens om det innan!
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Claes Sörmland
Cruzze Cruzze skrev:
Jag tror vi blivit blåsta av hantverkaren och att hen saltat fakturan rejält. Jag blir så förbannad:
[bild]
Har maskat en del för att inte outa nån...
När man tar bort lagret i din PDF med blå och röd maskning så är det ju jättetydligt att John Erlanders Ventilationsservice HB i Ödeshög saltar rejält. Rena listpriser +1200% från Ahlsell. T o m 6m st fika har de fakturerat för.
 
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
4774 och 6 till
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
När man tar bort lagret i din PDF med blå och röd maskning så är det ju jättetydligt att John Erlanders Ventilationsservice HB i Ödeshög saltar rejält. Rena listpriser +1200% från Ahlsell. T o m 6m st fika har de fakturerat för.
Låter helt normalt för en hantverkare
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
P Pin skrev:
Du har ju fått rabatt, vad är problemet?
Har dom gjort en rabatt också❓Om det inte var avtalat om det extraarbetet så kan dom ju inte ta betalt för det.
 
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.