5,9 hektar för ett säteri låter ju ganska lite
 
C
M maria01 skrev:
5,9 hektar för ett säteri låter ju ganska lite
Avstyckat någon gång, så klart. Fast kanske rätt "lagom" om man inte tänkte bedriva jordbruk.
 
ja så är det nog men ofta som köpare av såna här hus vill ha häst då är det för lite
C cpalm skrev:
Avstyckat någon gång, så klart. Fast kanske rätt "lagom" om man inte tänkte bedriva jordbruk.s
 
M maria01 skrev:
ja så är det nog men ofta som köpare av såna här hus vill ha häst då är det för lite
5.9 ha ska väl räcka för att ha hästar!
 
C
M maria01 skrev:
ja så är det nog men ofta som köpare av såna här hus vill ha häst då är det för lite
Mja, några hästar torde det väl gå att klämma in? Tycker det ser ut som att det finns lämplig hagmark på båda sidorna om infartsvägen. Tror inte det är en faktor som gör detta svårsålt.
 
K Kirre2 skrev:
5.9 ha ska väl räcka för att ha hästar!
dom ska ju ha nåt att käka med
 
C cpalm skrev:
Mja, några hästar torde det väl gå att klämma in? Tycker det ser ut som att det finns lämplig hagmark på båda sidorna om infartsvägen. Tror inte det är en faktor som gör detta svårsålt.
svårsålt sa jag inget om
 
M maria01 skrev:
dom ska ju ha nåt att käka med
Jag vet dom som har hästar på en eller två hektar.
 
C
M maria01 skrev:
svårsålt sa jag inget om
Inte direkt, nä, men drog den slutsatsen utifrån dina resonemang att:
1. det är för litet för att ha häst
2. en köpare av ett sådant ställe ofta vill ha häst
 
K Kirre2 skrev:
Jag vet dom som har hästar på en eller två hektar.
allt går och då köpa in foder
 
vilken utsikt


Altan med utsikt över sjö och berg, öppen dörr, solig dag, vita möbler, avkopplande naturmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vitt hus med flera våningar, balkonger, utsikt över vatten- och skogslandskap, klart väder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Stort hus på klippa, omgivet av skog, under blå himmel med moln.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Huddingebo
  • Laddar…
Maria T
M maria01 skrev:
vilken utsikt


[bild][bild][bild]
Ingen länk till huset?
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Maria T
M maria01 skrev:
[länk]
Anade att det var i Åre-trakten med tanke på den fria, fina utsikten. Inget överpris, snarare under, för den fastigheten med det läget men finns många aspekter som spelar in.
Vackert!
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Anade att det var i Åre-trakten med tanke på den fria, fina utsikten. Inget överpris, snarare under, för den fastigheten med det läget men finns många aspekter som spelar in.
Vackert!
mycket jobb att bara få det godkänt som hotel igen skulle jag tro sen har dagens gäster högre krav
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.