Maria T
Hirvi hirvi!
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det är helt klart Ernsts fel. Han har lurat dig år efter år hur roligt och lätt det är att äga och renovera hus.
Njau, Martin Timell har nog lurat fler.?.. men han hoppade ju sedan i fel badbalja.
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Hirvi hirvi!
Nej det är en björn
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P paralun skrev:
Njau, Martin Timell har nog lurat fler.?.. men han hoppade ju sedan i fel badbalja.
Han blev väl frikänd❓ Men han har nog lurat många att börja renovera och bygga
 
  • Gilla
paralun
  • Laddar…
Maria T
N Niq skrev:
Nej det är en björn
Men va dårå, jag åker Finlandsfärjan från Stockholm (Sverige) till Finland, tur och retur, har inget intresse av att ta en snabbkurs i finska på 23 timmar utan vill koncentrera mig på Taxfreebutiken och vad som händer [hoppas jag!] i hytten.
Visst intresse finns för smörgåsbordet, levern och laxen mest då, men när folk börjar gorma Hirvi hirvi och höja glasen har jag lärt mig tillräckligt om nubbevisor. Hirvi hirvi, ganska trist - Se upp där nere, när en sväljer den lille är betydligt roligare.
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
”När jag nu avslutar mitt deltagande i tråden så har mycket avhandlats men inte ett enda inlägg som handlar om egna erfarenheter av IKEA Vinterkall.” Så det så!
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
”När jag nu avslutar mitt deltagande i tråden så har mycket avhandlats men inte ett enda inlägg som handlar om egna erfarenheter av IKEA Vinterkall.” Så det så!
Så kan en slipsten dras?
 
Alfredo Alfredo skrev:
”När jag nu avslutar mitt deltagande i tråden så har mycket avhandlats men inte ett enda inlägg som handlar om egna erfarenheter av IKEA Vinterkall.” Så det så!
Men alla vet ju att det är kallt på vintern även utan att Ikea talar om det.
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Men va dårå, jag åker Finlandsfärjan från Stockholm (Sverige) till Finland, tur och retur, har inget intresse av att ta en snabbkurs i finska på 23 timmar utan vill koncentrera mig på Taxfreebutiken och vad som händer [hoppas jag!] i hytten.
Visst intresse finns för smörgåsbordet, levern och laxen mest då, men när folk börjar gorma Hirvi hirvi och höja glasen har jag lärt mig tillräckligt om nubbevisor. Hirvi hirvi, ganska trist - Se upp där nere, när en sväljer den lille är betydligt roligare.
Jag kände inte till att folk börjar gorma hirvi,hirvi på båten. Är det svenskar eller finnar❓Jag misstänker att det kan vara ett dolt fel.

Taxfreebutiken brukar man klara av snabbt,först hastigt igenom parfymavdelning så man kan andas. Sedan ser man vad dom har för erbjudanden på vin,whiskey,öl och godis. Om det inte är så mycket folk där så kan man klara det på 10min. Buffén brukade ta alla timmar man får vara där då när dom hade något urval. Fast dom har minskat den tiden. Sedan ligger man som en orm som just ätit i hytten så mycket annat brukar det inte hända i hytten.
 
  • Haha
  • Gilla
Emil.P och 2 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Du måste omedelbart kontakta en advokat, försäkringsbolaget, tjejen och din mamma. Annars blir det fängelse och ingen ersättning för vattenskador för all framtid.
Glöm för fasen inte att TS dessutom måste be om ursäkt till sin fru och viktigast av allt, gå och göra avbön 😉😉
 
Claes Sörmland
Dahlberg68 Dahlberg68 skrev:
Glöm för fasen inte att TS dessutom måste be om ursäkt till sin fru och viktigast av allt, gå och göra avbön 😉😉
Det finns ingen förlåtelse. TS ska straffas!
 
  • Haha
Dahlberg68 och 1 till
  • Laddar…
Claes Sörmland
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Du måste omedelbart kontakta en advokat, försäkringsbolaget, tjejen och din mamma. Annars blir det fängelse och ingen ersättning för vattenskador för all framtid.
Ring bara ditt försäkringsbolag, de tar hand om det här. Det är därför man har hemförsäkring.
 
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Det finns ingen förlåtelse. TS ska straffas!
Endast Allah kan döma
 
  • Wow
Alfredo
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
[media]
Inte för att jag ser bilden men är rätt säker på att en större motorsåg är lösningen
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.