U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är en specialanpassad krok för maskinerna!


Jag och frugan håller på och bygger upp en samling av alla nödvändiga verktyg, och dessa maskiner saknas än så länge, så det hade vart ett välkommet tillskott! Sen gör det ju inte ont att det är husqvarna!
 
svar : en specialanpassade krok.

Motivering:
Hade vart skönt att pensionera arvegodset som man fått av sin far när han uppdaterade sina trädgårdsprylar.
 
En krok.
Jag behöver kvalitets prylar från Huskvarna då mina är av annat märke och funkar ej.
mvh
joakim
 
Den smarta prylen är en krok.
Min gamla lövblåsare är trasig.
 
Svaret är en specialanpassad krok.
Detta vill jag vinna helt enkelt för att det är så bra grejer att de förtjänar att visas upp för så många som möjligt.
 
Svar: Specialanpassad krok.

Skulle verkligen behöva en lövblås nu när träna släpper löven. många stora träd på mina tomter så det skulle behövas. häcksax utan sladd skulle uppskattas mycket då min tenderar till att korta in sladden 2 meter per säsong.
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
En specialanpassad krok för upphängning på väg medföljer.
Jag utvecklar medlem Tveksamt’s svar där han/hon ska blåsa bort de löv som faller från grannens träd eftersom han är skröplig….
Eftersom även min granne är skröplig kommer jag om jag vinner även orka och ha tid att hjälpa min granne med hans löv.
Med andra ord en dubbel vinst och bättre grannsämja 🌼
 
Svar: En smart krok

om jag vinner åker jag till återvinningen med min manuella häcksax, förmodligen så får även lövräfsan följa med.
 
Svaret är en specialanpassad krok för upphängning av maskinerna!

Vi har en gigantisk 100 år gammal ek precis i tomtgräns, som tappar helt osannolika mängder löv på hösten. Nu har årets löv-strössling precis börjat. Husqvarnas grymma lövblås hade sparat oss många dagars slit med krattan!

Trimmern hade också varit fantastisk att ha, vår gamla jula-trimmer håller ca. 8-9 minuter innan det är dags för 2h laddning.

Är själv född i Huskvarna och åker förbi fabriken varje dag. Känner stor aktning för Husqvarna och deras anrika historia. De produkter jag haft förmånen att testa andas verkligen kvalitet.
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: En smart krok för förvaring. Bra grejer för att få ordning på trädgården.
 
Hej!

En krok för att smidigt kunna förvara dina produkter i Aspire serien, jag antar att du även kan köpa en skena av Husqvarna med enligt bilden i artikeln.

Motivering: Har idag enbart bensin eller handdrivna maskiner, de här elektriska maskinerna hade gjort arbetet roligare för ett bra tag framöver och det skadar såklart inte att det är riktiga kvalitetsmaskiner. Ännu finns det en hel del jobb i trädgården som behöver göras innan vintern kommer, så det hade passat perfekt. En extra motivering skulle kunna vara att vår minsta dotter samt hund kanske vågar vara kvar i trädgården om maskinerna är tysta också, men jag hoppas inte på för mycket...

Väl mött!
 
Svar: En särskild krok som ska öppna möjlighet att spara golv- och hyllutrymme.

Motivering:
Det lätta svaret är för att vi har ett behov av prylarna och idag enbart har en billig och ganska opålitligt grästrimmer. Så allt skulle verkligen komma till nytta.
Det lite mer känslomässiga svaret är att min far i somras skaffade en batteridriven lövblås som han går runt med när vi hälsar på. Han är så fruktansvärt stolt över sin maskin och det finns alltid något som behöver blåsas undan lite snabbt när vi är där, även om det bara är 3-4 löv på altanen. Då får han ju en chans att berätta för sin son om hur fantastiskt det är med en elektrisk lövblås.
Så drömmen är att om jag vinner detta och de kommer på besök nu i höst så ska jag lite nonchalant kunna dra fram lövblåsen och snabbt bli av med de löv som ligger på baksidan. Sen lite nonchalant ställa tillbaka den (eller kanske hänga tillbaka den?!) och inte säga något om det. Så får vi se hur han hanterar den situationen =)
 
Svar: En specialanpassad krok.

När löven faller i parken får en Aspire lövblås bort dem från marken. 18V-trimmern snyggar till gräs i kanter, vilket glädjer såväl unga som tanter. Husqvarnas häcksax klipper grenarna jämnt - att det blir snyggt efteråt är inget skämt.
 
Svar på frågan: En specialanpassad krok till förvaring.

Min man kämpar som en tok med alla löv på vår stora grusuppfart. Själv är jag av åsikten att löven inte är så mycket att göra åt, vi bor vid skogen inte långt från havet. Blåsigt och lövigt! Högar av löv i carporten kommer vi inte ifrån.
Jag tittar på och skrattar när maken kämpar och svär, sopar och krattar. Med en lövblås kanske han faktiskt skulle kunna få lite hjälp av mig, istället för att som Sisyfos ta helt slut på sig!
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
dent smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt är en krok för upphängning,

står idag i valet och kvalet om jag skulle välja husqvarna, stihl eller ryobi. övertyga mig om att detta är de bästa alternativen för mig.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.