P paralun skrev:
Men "för böfvelen" alla hus har ju dolda fel....låt mig leta i fred.😠
Har du tittat under trappen?
 
A anis16 skrev:
Har du tittat under trappen?
Men där har han väl, som alla normala människor, sin konstige systerson med y-namnet? Där finns inte plats att dölja några fel, han växer ju, pojken.
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Men där har han väl, som alla normala människor, sin konstige systerson med y-namnet? Där finns inte plats att dölja några fel, han växer ju, pojken.
Han växer bara så länge det finns plats. #bonsaiboy
 
  • Wow
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Men där har han väl, som alla normala människor, sin konstige systerson med y-namnet? Där finns inte plats att dölja några fel, han växer ju, pojken.
Men systersonen kan ju inte ha dolt fel om han har y-namn, eller?
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Har du tittat under trappen?
Jo ser bra ut men jag har hållt på i 14 veckor sedan vi köpte huset för att leta efter dolda fel... det måste finnas! Letar vidare...
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Han växer bara så länge det finns plats. #bonsaiboy
Ni mugglare är liiite läskiga ibland 🙈.

Fast....om en tänker efter....att höra en tonårspojksröst som väser "wingardium leviosa" i trappskrubben - är nog själva definitionen på dolt fel!?!
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Men där har han väl, som alla normala människor, sin konstige systerson med y-namnet? Där finns inte plats att dölja några fel, han växer ju, pojken.
Numera börjar de på Y istället för att sluta på Y.
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Men där har han väl, som alla normala människor, sin konstige systerson med y-namnet? Där finns inte plats att dölja några fel, han växer ju, pojken.
Men det var inte pojken som växte o flög iväg.
 
P paralun skrev:
Jo ser bra ut men jag har hållt på i 14 veckor sedan vi köpte huset för att leta efter dolda fel... det måste finnas! Letar vidare...
Förstår precis! Försöka få hjälp av vården är hopplöst. Läkarna säger att fel-allegi inte finns. Säger jämt bara att dom inte hittar nåt. Såklart dom inte hittar nåt. Det är ju dolt fel!!
 
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Kinaskit. Köp ett från Westinghouse eller ASEA Atom!
Borde ordnas gruppköp, fixar du @Nötegårdsgubben?
 
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har inte tid med detta!
Håller på att öppna samtliga väggar i huset för att syna vattenledningar och medans jag ändå håller på öppnar jag alla golv för hur ska jag kunna veta föregående ägare inte slarvat då jag jag såg en okonventionell rördragning i källaren?!
Hittar inga fel på värmesystemet!
Har nu börjat mäta hela huset med mm-precision, tänk om inte 135m2 + biyta är korrekt?
Gamla matkällaren saknar belysning, försöker dom dölja något?

Hittar dessutom två barn i varsitt rum, det stod inget om det i mäklarprospektet, kan jag stämma Anticiiimex eller är det mäklaren?
 
  • Haha
  • Wow
Maria T och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hittar inga fel på värmesystemet!
Har nu börjat mäta hela huset med mm-precision, tänk om inte 135m2 + biyta är korrekt?
Gamla matkällaren saknar belysning, försöker dom dölja något?

Hittar dessutom två barn i varsitt rum, det stod inget om det i mäklarprospektet, kan jag stämma Anticiiimex eller är det mäklaren?
Jag har upptäkt att jag måste klippa gräset på sommaren och skotta snö på vintern. Det stod det inget om i annonsen. Kommunen gör inte detta! Det är väl ändå ett dolt fel?
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Jag har upptäkt att jag måste klippa gräset på sommaren och skotta snö på vintern. Det stod det inget om i annonsen. Kommunen gör inte detta! Det är väl ändå ett dolt fel?
Absolut framförallt att det snöar så mycket att man måste skotta.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Borde ordnas gruppköp, fixar du @Nötegårdsgubben?
Ja, vad är folk intresserade av, 300 MW?
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.