Det där är inte ett program utan en online konvertering-sida, jag vill inte skicka ut folks data till en tredje parts webbsida på nätet...

Och jag tycker inte heller jag ska behöva dras med sån skit.

e: uppenbarligen är det tillräckligt baserat på zip man kan öppna det på det viset, men ändå störande.
 
tommib
Ja, det var alltså att det var baserat på zip jag ville påtala. Således torde det vara enkelt att öppna och ta ut den data du vill ha. Frågan är vad det fanns för anledning att skicka en sådan fil. Kanske var det vad som erbjöds vid export från något program? Utan kontext är det svårt att säga något alls.

Det är väl inte ens en konverteringssida utan en sida som "analyserar" innehållet i filen, dvs talar om för dig vad som finns i filen.
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
GAH!
 
yonna yonna skrev:
[bild]

... när man glömmer sätta på sig glasögonen ...
GAAAAHHHH!!!
Vem skäller du på? 😂
 
  • Haha
  • Gilla
yonna och 3 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag tog fel tub med mig på en övernattning i naturen, kollade inte så noga när jag stoppade ner den, inte heller när jag klämde ut en tandkrämsfärgad kladd på tandborsten, det var först när jag tog ett par tag jag insåg att det inte alls var tandkräm, det var en fet kortisonsalva!
Har gjort samma manöver en tidig morgon när jag inte var helt vaken..
Smakar inte vidare gott, och svårt att få ut allt klet ur käften😉
 
Gaaaaaaahhh!
Både jag och frugan glömde avbeställa Hello fresh igår (ja vi har varsit konto där…)! Så förutom att vi får sex middagar istället för tre får vi också exakt samma middagar i båda leveranserna🤪🤬😖
Bara hoppas att de är goda…
 
  • Wow
  • Gilla
  • Ledsen
  • Haha
landan81 och 7 till
  • Laddar…
F
Gaaaah!!

Förra veckan gerade(eller girade?) jag och sambon med skrikande barn lister för första gången. Överlag nöjd för att vara total amatör och första gången.

Vitt hörn av ett rum med golvlist, trägolv och texturerade väggar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Så denna helgen var det dags för taklist. Lätt som en plätt. Sågade likadant trots att vi tänkte flera gånger. Är nog sömnbrist, blev ju fel. 🤬

Två vita golvlistplankor mot ett brunt trägolv, ändar olagade, skugga, närbild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nåja, är ju bara att åka och köpa nya lister? Ja men vår bil saknar krok och vi behöver släp då listerna är 4m långa. Så får försöka låna bil igen bara för detta. 🤬🤬🤬
 
  • Ledsen
  • Gilla
ricebridge och 5 till
  • Laddar…
F Fideliox skrev:
Gaaaah!!

Förra veckan gerade(eller girade?) jag och sambon med skrikande barn lister för första gången. Överlag nöjd för att vara total amatör och första gången.

[bild]

Så denna helgen var det dags för taklist. Lätt som en plätt. Sågade likadant trots att vi tänkte flera gånger. Är nog sömnbrist, blev ju fel. 🤬

[bild]

Nåja, är ju bara att åka och köpa nya lister? Ja men vår bil saknar krok och vi behöver släp då listerna är 4m långa. Så får försöka låna bil igen bara för detta. 🤬🤬🤬
Takräcke?
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Lägg dom på taket..
 
F
B b8q skrev:
Takräcke?
D Dilato skrev:
Lägg dom på taket..
Har inget räcke dessvärre.
 
  • Haha
Anna_H och 6 till
  • Laddar…
F Fideliox skrev:
Har inget räcke dessvärre.
behövs inget räcke, vira in listerna i en filt (skyddar taket) och lägg på taket, spänn fast paketet med spännband genom bilens insida vid dörrar/fönster.
 
  • Gilla
hapazard
  • Laddar…
F
D Dilato skrev:
behövs inget räcke, vira in listerna i en filt (skyddar taket) och lägg på taket, spänn fast paketet med spännband genom bilens insida vid dörrar/fönster.
Fan ja det kanske hade gått? Dock lite rädd att skada lacken, är en leasing bil. 🙄

Hade det varit vår gamla skit Volvo hade jag gjort det direkt.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
F Fideliox skrev:
Fan ja det kanske hade gått? Dock lite rädd att skada lacken, är en leasing bil. 🙄

Hade det varit vår gamla skit Volvo hade jag gjort det direkt.
Ren lack, filt emellan och spännband som ligger platt och rakt så är det inga bekymmer.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.