375 liter
Nu har vi varit igång med trädgården i några år, det är dags för en ny utmaning och för att lära sig något nytt. Att testa med komposten kan vara nästa steg för att odla smakliga grönsaker!
 
Svar: 375

Vår kompost är full men sonen vill inte att jag skall tömma den eftersom det är bästa stället att hämta mask när han skall cykla till sjön för att meta.
 
375 liter, jag behöver en varmkompost då min öppna kompost lockar till sig fåglar som stökar till det.
 
Volym 375 liter
För att få en fungerande kompost på vintern och slippa sniglarna i komposten på sommaren !
 
Den rymmer 375 liter.
Ett av livsmålen är att kunna kompostera mera - en GreenLine kan uppfylla den delen och samtidigt ge en pensionär fri näringsrik mylla till odlingen.
 
375 l.
Har länge drömt om att få varmkompostera, men aldrig kommit till skott. Så låt fru Fortuna prestera och ge våra maskar ett vinterbonat slott!
 
375 liter! Bott i samma hus sen -88, fått ett gäng ungar, renoverat, jobbat och aldrig gjort något i trädgården förrän i år när det plötsligt blev lite tid. Nu har jag fått mersmak och det skulle vara superkul med en kompost för att få omvandla till näring åt trädgården.
 
Hej.

375 liter.
Flyttar till hus nu på fredag 25:e augusti efter 7 år av att spara pengar tillsammans med min sambo för att kunna köpa ett hus efter att ha bott i en liten lägenhet med våra 2 barn. Längtar efter allt som har med trädgården att göra och att få plantera med jord från egen kompost. Med en varmkompost från Greenline kommer jag få kunna fortsätta göra det jag börjat uppskatta med att se fram emot huset - att få längta.

Längtar efter att jorden ska bli klar och att barnen kan få plantera smultron och jordgubbar från egen kompost och att jag ska få lära dem om hur kretsloppet i naturen fungerar.
 
Svar: 375 liter

Vore en ypperlig ersättare till min kompost som nu tyvärr säckade ihop🤩
 
375 liter!

Plommonen under fötterna som strössel
Samma sak med alla dessa äpplen
I nuläget inte att tänka på som gödsel
Högen är i nuläget är för klen

Tänk om bara vi kunde återvinna
Tillbaka till jorden i ett kretslopp
Mer än att få det att försvinna
Går inte att benämna med ett belopp

Tänk, alla blommor, växter och tomater
Som skulle kunna må av detta
Vi kan bli naturens kamrater
Och om Greenline master återberätta
 
375 liter.

Sambon har fått fnatt och slänger allt köksavfall i de kommunala soptunnorna.
Tidigare hade vi fin matgjord med mycket metmask.
 
E
svar: 375l

Motivering: Kan inte komma på en enda anledning varför jag INTE borde vinna denna. Möjligen att jag redan planerar att köpa en Master+ eftersom -15 bara är kallt i en mindre del av Sverige.
 
375L, eftersom alla andra säger det.

Kan tänka mig att ha den lite på sidan av gården där säckarna med gräs står idag. Enda oron ärom den kommer matcha huset med tanke på dess knasiga utseende. Antar att den går att kränga på blocket ganska lätt om det inte blir bra.

Tar helst hemfrakt med DHL, men går inte det kan jag också hämta upp mot ersättning för bränsle om den finns inom rimligt avstånd.
 
Volymen är 375L.

Som jordbrukarson men numera villastadsbo så längtar jag åter till rötterna där vi komposterade det mesta.
Den köpta jorden är både dyr och håller inte måttet på bra jord till växterna!

Gunnar Westermark
Bastuträsk
 
375 liter.

Vi har 500 meter till soptunnorna och fyller en matavfallspåse om dagen, som vi sedan glömmer ta med oss när vi åker iväg. Och har dessutom en stort tomt med många planer för plantering som behöver jord, så vi har ett stort behov av en kompost istället.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.