Innehåller 375 liter

Underbart att kunna ta hand om sitt avfall på bästa sätt!
 
Hej!
Denna varmkompost har en volym på 375 liter.
En härlig känsla att mitt ”skräp” sånt jag inte har behov av, blir finfin jord till nya härliga grönsaker och vackra blommor. Naturen är fantastiskt!
 
Svar: 375 liter

Bra för mig och barnen nu när vi ska börja odla själva, roligt och nyttigt för dom att vara med och se vad som händer. Såklart bra för trädgården och miljön också.
 
Volym 375 liter.

Att denna Master få mata vid min husknut,
jag skulle mitt eget kretslopp kunna göra debut.
Avfall in och näring ut
så härligt det skulle aldrig ta slut!
 
Svar 375 liter
Motivering: Med en GreenLine kompost kan jag fylla,
på med allt mitt köksavfall som blir till mylla.
Trädgården kommer att blomma och bli så grön,
när humlor, kryp och maskar ställer sig först i kön. Till att mitt nya biologiska kretslopp hylla!
 
R
Volymen är 375 liter.

Det skulle kännas bra att få ett litet kretslopp och ta tillvara på avfall bättre. Som småbarnsfamilj med bil utan dragkrok blir det också svårt att kunna komma iväg till ÅVC med allt trädgårdsavfall, så får man blöta sopsäckar som ligger och skräpar på tomten. Vore smidigare att kunna lägga det i komposten direkt.
 
Volymen är 375 liter.

Det skulle kännas bra att få ett litet kretslopp och ta tillvara på avfall bättre. Som familj med bil utan dragkrok blir det också svårt att kunna komma iväg till ÅVC med allt trädgårdsavfall, så får man blöta sopsäckar som ligger och skräpar på tomten. Vore smidigare att kunna lägga det i komposten direkt. Att slippa kostnaden för kompost avfall från kommunen skulle motivera användning och vara bra för miljön.
 
R
Mycket bra motivering, exakt så tänker jag också! 😄
 
375 liter
Vi behöver reta våra grannar som har stinkande tunnor stående under sommaren med problem av lukt och ohyra , då kan vi bjuda in dom till oss så får dom stoppa ner huvudet i komposten och inmundiga den väldoftande lukten av förmultningens naturliga processer….
 
Svar: Den rymmer 375 liter.

Har sedan förra våren komposterat i en likadan GreenLine och det har fungerat perfekt! Nu börjar den bli full och det hade varit toppen med en till lika bra kompost så att man hela tiden har en som fylls och en som mognar/töms. Perfekt med kompost hemma så att man både kan undvika onödiga transporter och torvproduker från handeln!
 
375 liter
Varför köpa näring, när man behändigt kan "göra" egen.
 
Den rymmer 375liter.
Har just köpt hus och skulle vilja slippa bruna tunnan.
 
375 liter. Bor på en ö och det är inte hållbart att frakta både jord och gödsel när allt finns på plats för ett lokalt kretslopp. En varmkompost vid sidan om lövkomposten vore finemang!
 
Svar : 375 liter.
En kompost som håller processen igång året runt, är råttsäker och lätt att tömma. Alla vill väl ha en sådan, även jag :).
 
Svar : 375L

Har precis köpt mitt första hus, flyttar in om en vecka. Hade varit en schysst inflyttningspresent 😀☀️
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.