Jumos Jumos skrev:
[bild]
Såhär såg det ut när vi hade alla fyra, vi har alltså inte haft långt alls mellan dem. Däremot måste vi ha varje surefeed i en låda eftersom en av dem är sjukt glupsk och gör allt för att stjäla av de andra…
Intressant att det funkar! Än så länge vill Doris inte vara i samma rum som Laban, men vi får se ...
 
  • Ledsen
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L
Släppte in Frasse imorse, hade jag för mig i alla fall.
Letade som en galning nu, var har gömt sig, kollade alla de vanliga platserna, drömde jag att jag släppte in han?

Till sist kollade jag i en väska, som låg kvar efter resan till Gotland för en vecka sedan.

Såååå mysigt... :thinking: 😍
En grå katt kurar ihop sig inuti en öppen, blå sportväska på ett okänt underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Patrik440 och 14 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Släppte in Frasse imorse, hade jag för mig i alla fall.
Letade som en galning nu, var har gömt sig, kollade alla de vanliga platserna, drömde jag att jag släppte in han?

Till sist kollade jag i en väska, som låg kvar efter resan till Gotland för en vecka sedan.

Såååå mysigt... :thinking: 😍
[bild]
Väskor är populära här med.
Känns lite som ett tecken på att "nu åker ni inte bort igen.." eller så är det egna samvetet som spökar. 🫣
 
  • Gilla
Patrik440 och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Underbar bild! ❤️🐈‍⬛
Tack. Det hugger till lite i hjärteroten att bli påmind om att det bara är halva gänget kvar, det blir så påtagligt när man ser alla fyra på samma bild.

Kul att det ser ut som att vi och ni har samma golvmatta i köket btw 😄
 
  • Älska
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Tobbe.A
I fredags fick vi hem den här lilla damen.
 
  • Svart och vit kattunge med orangefärgade fläckar sitter på en soffa och ser bort.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
David__11 och 24 till
  • Laddar…
Tobbe.A Tobbe.A skrev:
I fredags fick vi hem den här lilla damen.
Ojojoj, vilken sötchock!!!😍🥰
 
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Att katter gillar kattonger vet vi alla, men nu har Lilly fått en lyxkattong, med fönster!
Hon tror att vi inte ser henne när hon gömmer sig i eller bakom sin älskade kattong. Katt ser ut att sitta i en förpackning med kattmotiv, illusion av huvudlös kropp, inomhus, humoristisk, vardagsrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Patrik440 och 13 till
  • Laddar…
D dicliff skrev:
Ojojoj, vilken sötchock!!!😍🥰
Instämmer 😍
 
Maria T
Tobbe.A Tobbe.A skrev:
I fredags fick vi hem den här lilla damen.
😍 Sköldpaddsfärgade kattor 💗 - vad heter sötisen?
 
Maria T Maria T skrev:
😍 Sköldpaddsfärgade kattor 💗 - vad heter sötisen?
Har bara haft 1 sköldpaddsfärgade, första familjen hade var en silvertigrerad hona bondkatt, sedan en sköldpadda hane även fast han mest var vit med någon färgklick här och där så kanske inte beräknas som sköldpadda?!?, Sedan hade jag en blågrå bondkatt hona innan min fd sambo skaffade fröken birma, blåmaskad tabby
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Maria T
S Sona2012 skrev:
Har bara haft 1 sköldpaddsfärgade, första familjen hade var en silvertigrerad hona bondkatt, sedan en sköldpadda hane även fast han mest var vit med någon färgklick här och där så kanske inte beräknas som sköldpadda?!?, Sedan hade jag en blågrå bondkatt hona innan min fd sambo skaffade fröken birma, blåmaskad tabby
Det finns sköldpaddsfärgade hankatter men de är ganska ovanliga, och troligen också sterila då just den brun-svart-vita färgkombinationen hänger ihop med allosomen (könskromosomen) X.
 
  • Gilla
Elektra och 1 till
  • Laddar…
Tobbe.A
Maria T Maria T skrev:
😍 Sköldpaddsfärgade kattor 💗 - vad heter sötisen?
Smilla heter hon.
 
  • Älska
  • Gilla
Per Eskilsson och 4 till
  • Laddar…
Långhårig kattunge står på bakbenen med framtassarna upp, ser nyfiket ut i hemmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Alla som gillar katter räck upp en hand!
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
  • Wow
Myckling och 28 till
  • Laddar…
E
Räcker upp en tass menar du väl? 😻
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
[bild]

Alla som gillar katter räck upp en hand!
Men gubben så fin och go. 😍
Fluffiga magen.
🐈‍⬛
 
  • Älska
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.