Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 25 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"
 
Unikt namn
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 40 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 44 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"
 
AllramEest
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 66 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 74 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"
Pinsamt om jag fått sämre i detta ämne, jag som borrar mest hela dagarna.
 
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än jag trodde jag skulle få i quizet "Vad heter borren?"

Trodde verkligen jag skulle få typ fem rätt men det blev visst bara fel på två frågor. Men vet man inte så vet man inte: Å andra sidan skulle JAG välja den borrsatsen för att borra i trä. :)

Borr-quizskärm; spiralborr, troligen hammarsborr; diagram visar röster, majoritet rätt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Borrset, olika storlekar, resultatdiagram, frågesportformat, träborrning, procentandelar svarsalternativ.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 92 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 135 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 98 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 170 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"
 
A
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 296 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 202 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.