A atomlab skrev:
Frun fyllde Är sÄ har vart fest med en herrans massa besök under nÄgra dagar. Trevligt. Men Àntligen vart det bara vi och dÄ njuter man av en lÄngburk i sin tystnad pÄ bryggan.
đŸ˜„đŸ˜“ Nu spĂ€dde du pĂ„ min hemlĂ€ngtan till Sverige rejĂ€lt !
 
  • Gilla
atomlab
  • Laddar…
C
För riktiga romÀlskare
 
  • En Captain Morgan romflaska och ett glas med rom pĂ„ ett trĂ€bord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Emil.P och 2 till
  • Laddar…
BlÄbÀrsmojito

Ett glas med en rödfÀrgad dryck, isbitar, myntablad och ett sugrör pÄ ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

 
  • Gilla
  • Älska
Emil.P och 5 till
  • Laddar…
Öl tillverkad pĂ„ restaurangen plus Dynamite Poppers med ostdipp till förrĂ€tt, stark chili friterad i ark för vĂ„rrullar . Passa grymt bra med ölen😛 Ett glas med öl, etikett "ILIHAN Craft Beer", skum pĂ„ toppen, genomskinligt, placerat pĂ„ trĂ€yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En tallrik med friterade rullar och sÄs, dekorerat mönster, trÀbord bakgrund, del av vinglas synligt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Totte_S
En flaska pÄ ett bord utomhus, soligt, blommor i bakgrunden, en parasoll stÀnger till vÀnster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Försöker bygga en billig grill nÀr webern rasat ihop. GÄr sÄdÀr sÄ en vÀskepaus i skuggan Àr pÄ sin plats.
Antingen köper jag vinkeljÀrn för 600 spÀnn eller en ny grill för 4000.
 
  • Älska
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Totte_S Totte_S skrev:
[bild]
Försöker bygga en billig grill nÀr webern rasat ihop. GÄr sÄdÀr sÄ en vÀskepaus i skuggan Àr pÄ sin plats.
Antingen köper jag vinkeljÀrn för 600 spÀnn eller en ny grill för 4000.
Buy once cry once ❀
😇
 
Totte_S
FredrikR FredrikR skrev:
Buy once cry once ❀
😇
Gjorde ju det för 15 Ă„r sedan. Tydligen dax att lipa igen. FĂ„r vĂ€l hĂ„lla mig till lĂ€ttölen vid den dyra grillen💾
 
  • Älska
  • Gilla
  • Wow
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Totte_S Totte_S skrev:
Gjorde ju det för 15 Ă„r sedan. Tydligen dax att lipa igen. FĂ„r vĂ€l hĂ„lla mig till lĂ€ttölen vid den dyra grillen💾
NÀrmar sig 13Är hÀr.
Bytt nĂ„t brĂ€nnarrör men inte mer. 👍
 
Maria T
F fusion skrev:
VĂ€nder lite pĂ„ trĂ„dens frĂ„ga😉 och pĂ„stĂ„r att denna kommer jag inte dricka öhtđŸ˜”â€đŸ’« Alhambra Light Brandy = passar nog bĂ€ttre som raketbrĂ€nsle😅
Tur att den skall ges bort i gÄva,billig Àr den , c 100kr för 1.75 liter.
FÄr bli San Miguel öl istÀllet.

[bild]
PÄminner om nÀr vi var pÄ Korfu 1991 under devisen "allt smakar gott nÀr man Àr dÀr", som Singha i Thailand och Schlitz i USA, men metaxa smakar fasiken inte ens gott i Grekland. Men, vi köpte hem nÄgra flaskor och gav bort i present.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Maria T
Totte_S Totte_S skrev:
[bild]
Försöker bygga en billig grill nÀr webern rasat ihop. GÄr sÄdÀr sÄ en vÀskepaus i skuggan Àr pÄ sin plats.
Antingen köper jag vinkeljÀrn för 600 spÀnn eller en ny grill för 4000.
Peppar peppar osv, vÄr Weber fyllde 10 nu i juni, har bara bytt en sÄn dÀringa-vad-det-nu-heter-som-ger-gnistan... google gurgle.... gnisttÀndare heter det ja! Hoppas den hÄller fem Är till eller sÄ men redan nu Àr den ett mycket bra köp, kostade 3800 kr.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Totte_S
Maria T Maria T skrev:
Peppar peppar osv, vÄr Weber fyllde 10 nu i juni, har bara bytt en sÄn dÀringa-vad-det-nu-heter-som-ger-gnistan... google gurgle.... gnisttÀndare heter det ja! Hoppas den hÄller fem Är till eller sÄ men redan nu Àr den ett mycket bra köp, kostade 3800 kr.
Tror det hade varit en bra ide att alltid ta bort all aska under lĂ„gsĂ€song och kanske stĂ€lla den under tak 😄
Med tanke pÄ min behandling sÄ har den hÄllt förbaskat bra.
Nu tillbaka till topic:
Trösten kommer med en Negroni efter maten!(o lite fusksnus)
Ett glas med röd dryck och iskula pÄ bord med underlÀgg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
E
Sista semesterveckan behöver man lite tröst . Mörkt stoutöl i glas bredvid flaska med etikett "Caribbean Stout", dödskalle, pÄ stickad duk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
C
Gin och tonic pÄ blodapelsingin
 
  • Ett glas med orange dryck och sugrör pĂ„ ett glassbord, utomhus möbler i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Högg mig en isbit till GTn Glas med vatten och isbitar pÄ en trÀyta. Köksinteriör med suddig bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
C
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Högg mig en isbit till GTn[bild]
Har du provat dom smaksatta ginen? Jag Àr nöjd med dom jag provat. Gillar siciliansk lemon
 
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.