engs
GAAAAHHHHH!!!

Efter att ha blivit påmind om gamla seriealbum i nostalgitråden, kollat lite priser om man skulle köpa tillbaka några. Insett att man slarvat bort en mindre förmögenhet när de troligen dumpades i nån container. 🫢

Hade väl aldrig orkat mig på att försöka kränga de men vore roligt ge barnen den högen med seriealbum.
 
tommib
GAAAAAAHHHHHHH!!!

Blöta fläckar på garagegolvet efter regn. Jag har sett det en gång förut och hoppades att det bara var en slump (dvs att någon spillt något) men nejdå. Det händer inte varje gång det regnar så jag tror att det blåser in i en skarv i takplåtarna men fixas måste det. Får väl skjuta fram den renoveringen lite i programmet.
 
  • Ledsen
  • Wow
Appendix och 1 till
  • Laddar…
engs engs skrev:
GAAAAHHHHH!!!

Efter att ha blivit påmind om gamla seriealbum i nostalgitråden, kollat lite priser om man skulle köpa tillbaka några. Insett att man slarvat bort en mindre förmögenhet när de troligen dumpades i nån container. 🫢

Hade väl aldrig orkat mig på att försöka kränga de men vore roligt ge barnen den högen med seriealbum.
Alla mina tidningar av alla sorter är skänkta till kompisars ungar förutom dessa album. Tänkt som underhållning här, kanske dags att ta en kik

Trähylla med staplade serietidningar, synlig genom glasdörr, spegelbild av person, suddiga objekt ovanpå.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Roga1337 och 3 till
  • Laddar…
GAAAAAHHHHHHH
Första jultidningsförsäljaren har ringt på …. i juli!!!
 
  • Wow
  • Gilla
  • Haha
  • Arg
SonnyListon och 5 till
  • Laddar…
tttomten tttomten skrev:
GAAAAAHHHHHHH
Första jultidningsförsäljaren har ringt på …. i juli!!!
Samma här, kunde dock inte motstå 'Uti vår hage'
 
  • Haha
Workingclasshero
  • Laddar…
tttomten tttomten skrev:
GAAAAAHHHHHHH
Första jultidningsförsäljaren har ringt på …. i juli!!!
Julitidningar? Jultidningarna kommer nästa vecka.
 
  • Haha
Roga1337 och 1 till
  • Laddar…
snaggletooth snaggletooth skrev:
Samma här, kunde dock inte motstå 'Uti vår hage'
Gaaahhh!! Det är sådana som du som får skiten att aldrig dö! Köp kakor, toapapper eller strumpor av ungjävlarna istället!
 
  • Haha
  • Wow
Maria T och 3 till
  • Laddar…
C
tttomten tttomten skrev:
GAAAAAHHHHHHH
Första jultidningsförsäljaren har ringt på …. i juli!!!
Såg att särbo fick reklam till sina ungar.
 
C C.Ö skrev:
Såg att särbo fick reklam till sina ungar.
Gick direkt i soptunnan här.....
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
C C.Ö skrev:
Såg att särbo fick reklam till sina ungar.
Byt ut.
 
C
raveper raveper skrev:
Byt ut.
Ska jag byta särbo?
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
Precis. En stor gräsplätt med massor av skyltar och pilar åt alla håll. Förutom åt det håll som vi stog.
Lyckligtvis har man lärt sig hur man blir av med bekymret - man betalar och går vidare i livet.

Grönt = ok
Gult = who knows
Rött = njet

De drar nog in bra med pengar på det röda området, bilarna vid skogen till vänster står också fel tror jag.

[bild]
HAH! Parkster backar på p-avgiften (men ej kontrollavgiften!)
De får betala MIG 76 spänn (som jag iofs redan betalat dem). En liten vinst för mig, en stor vinst för… dem ändå.

GAAAAAAAAHHHH varför sköter de inte det automatiskt? (Jo jag vet varför)
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
C C.Ö skrev:
Ska jag byta särbo?
@[SKPG]Zamora verkar ha slängt sin i soptunnan.
 
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!
Bilresa mot Europa. Kom till Danmark och märker att framvagnen håller på att skaka sönder.
Rolig start på resan.

Får se om fortsättningen blir med hyrbil eller om det blir en natt till på hotellet vi är på nu.
 
  • Ledsen
  • Wow
Kurtivan och 6 till
  • Laddar…
fgo fgo skrev:
GAAAAHHHH!!!
Bilresa mot Europa. Kom till Danmark och märker att framvagnen håller på att skaka sönder.
Rolig start på resan.

Får se om fortsättningen blir med hyrbil eller om det blir en natt till på hotellet vi är på nu.
Kolla ifall du tappat en balanseringsvikt på nån av fälgarna. Brukar kunna fladdra rejält om det fattas en.

Är det nåt allvarligare fel skulle jag nog fortsätta med hyrbil.

Lycka till på den fortsatta resan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.