Gaaaahhhh
Vad är för fel på vissa utländska lastbilschaufförer... Ligger i 70km/h på 80väg och gå ut på vägrenen existerar inte...

Dubbelgaaahhh
Gå ut på vägrenen existerar inte för nån, klart man ska slicka mittlinjen med husvagn, man betalar ju dubbel vägskatt...

Trippelgaaahhh
För alla nötter som ska köra om nåt helst i laglig hastighet med en för motorsvag bil så att knappt ens dom kommer förbi innan den 2filiga sträckan går ihop till en fil...

Ja, jag har spenderat 3½h längs E20 norrut från Gbg.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Ledsen
dilemma och 6 till
  • Laddar…
GAAAAAAHHHHHH

Skulle ut i skärgården på 3-dagars rundhoppning mellan olika öar imorgon. Så imorse i regnet kliver jag ut i mina väl inslitna, stilsäkra tillika tidstypiska foppatofflor på snorhal trall som inte hunnit såpskuras ännu. Fötterna försvinner och jag landar på fem trappsteg samtidigt, liggandes.

Ont i arslet, ont i knä, ont i fotled, ont i underarm (misstänkt längsgående spricka i Ulna om det ens är möjligt - det smärtar om jag viker handen utåt när den är vågrät).
Inget fel på båtben, nyckelben, revben eller höftled iaf.

Men allmänt blåslagen och halt.
Cykel och tält blir det inget av, och byggandet lär bli lidande, men jag hjälper övriga tre tappra själar iväg så får de lite kvalitetstid i solen.

Katterna slipper ju äta torrmat i tre dagar iaf. Alltid nåt.

Fan vad jag inte gillar trall. Ett jäkla underhållsbehov, inte särskilt snyggt, och helt hopplöst halt. När det är dags att bygga om entrén blir det betong eller sten, och balkongen får bli granitkeramik. Grrrrrr!
 
  • Ledsen
  • Wow
  • Gilla
4774 och 8 till
  • Laddar…
Vakna före 9 är inhumant
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
SonnyListon och 4 till
  • Laddar…
Nu har du ju rent av vaknat före sex, vilket, efter vad jag hört, i alla fall är bättre än att vakna under sex.
 
  • Haha
  • Gilla
Nyfniken och 15 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Nu har du ju rent av vaknat före sex, vilket, efter vad jag hört, i alla fall är bättre än att vakna under sex.
Än värre är att vakna efter.
 
  • Gilla
Bono_R
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ja, jag har spenderat 3½h längs E20 norrut från Gbg.
E20?? Där är det ju vänstertrafik, efter vad jag kunnat se på plats.
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
E20?? Där är det ju vänstertrafik, efter vad jag kunnat se på plats.
Gaaaahhhh
3½ där och så missar jag det bästa 🤦
😉
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Än värre är att vakna efter.
Menar du ex.vis vid 7 ?
 
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Dagens GAAAH.

Förra måndagen beställde jag en reservdel till Klippo gräsklipparen. Carlsönerna skulle ha den hemma på onsdagen. På onsdagen skulle den komma på fredagen eller möjligen på måndag (idag). Idag måndag kommer den på fredag denna vecka.....förbannade nötter. Skyller på Husqvarna. Hade man ingen aning om när man får prylarna kunde man ju sagt det direkt och jag kunde ha beställt på reservdelaronline.se istället. Bättre priser och EGET lager.

Dessa lokala trädgårdsbutiker verkar konkurrera med poolbutikerna om att vara värst på att blåsa sina kunder.
 
  • Gilla
  • Ledsen
kashieda och 3 till
  • Laddar…
GAAAAAAAH någon jävla tattare har skrivit sig på min stuga och det är inte första gången det händer..
 
  • Ledsen
  • Arg
  • Wow
kashieda och 6 till
  • Laddar…
Gaaahhhhh Hand öppnar dörr, vit karm, utsikt mot grön trädgård, metallhandtag, skymtar hus utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
  • Wow
  • Haha
Appendix och 5 till
  • Laddar…
G Greger_08 skrev:
GAAAAAAAH någon jävla tattare har skrivit sig på min stuga och det är inte första gången det händer..
Skicka in en skriftlig adressändring i tattarens namn ;)
 
  • Gilla
SonnyListon och 2 till
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Skicka in en skriftlig adressändring i tattarens namn ;)
Kan funka. Eller inte om han har spärrat adressbyte att kräva elektronisk signering.
Nu finns det väl som tur är inget direkt fuffens man kan hitta på genom att skriva sig själv på en fejkadress. Vad jag känner till iaf.

/Höghus
 
Höghus Höghus skrev:
Kan funka. Eller inte om han har spärrat adressbyte att kräva elektronisk signering.
Nu finns det väl som tur är inget direkt fuffens man kan hitta på genom att skriva sig själv på en fejkadress. Vad jag känner till iaf.

/Höghus
Svårt att tro att en sådan kalkon ordnat det. Bättre att bli av med packet tänker jag…
 
  • Gilla
SonnyListon och 2 till
  • Laddar…
Letade upp personen på Ratsit och fick personnummer sedan kunnde jag knappa in killens personummer på skatteverkets online tjänst och kryssade i att han inte bodde där😎..
 
  • Gilla
Roga1337 och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.