Min fru har skadat knät så hon kommer inte att kunna bada på halva sommaren, då skulle vara bra ifall hon kunde vila i en sådan med knäet läks.
Svar: 600l
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
Pg av en värkande rygg 🙄 så skulle de va så skönt att gosa ner sej i solsängen mellan gräsklipp o ogräsrensning under kastanjen o bara vara 😎🤗
 
Glömde ju när ja drömde mej bort " i solsängen " att den rymmer 600 liter 😁
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vore perfekt för vår dotter att njuta av solen på mellan varven hon genom vattenspridaren och plaskar i lilla lekpoolen!

2. 600l
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Nu när sovrummet återigen är lika svalt som en smältugn så hade det varit en välsignelse att under sömnlösa nätter kunna tassa ut under stora eken och lägga sig i denna solsäng under ett myggnät och titta på soluppgången.
2. 600 liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Jag skulle gärna vilja överraska min ovanligt långe man med en snygg Sunbed, om jag får?
Där kan han ligga skönt och chilla.
Ta en öl och vifta på sina tår.

2. Sunbed outside rymmer 600 Liter fyllning
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
Efter ett otroligt slit under två års tid i Norrlands största padelhall så blev vi tvungna att kasta in handduken från och med förra veckan. Denna solstol skulle kanske få en att må lite bättre. ❤️
 
Det hade varit en bra motivation för mina barn att kunna vara mer ute och lättare slita ut dem från datorer. Ännu bättre grej för min cancerdrabbade sambo att kunna vila sig mellan sommarens cellgiftsbehandlingar på något mjukare än våra hemmabyggda solsängar
Sängen är fylld med 600 liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Efter att det gamla matbordet gått sönder har vi ett tomt trädeck, min sambo har köpt en solsäng men den är för smal över axlarna så den går inte inte att ligga i. Jag som stortrivs i solen skulle passa perfekt i en sådan solsäng.
2. 600 liter.
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Min långa gamla rygg så trött skulle tycka det vara mjukt och gött
2. 600 l
Mvh Tommy
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
Perfekt för oss att kunna sätta oss ner och vila lite mellan varven när vi bygger vårat hus under sommaren.
Svar: 600 liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
600 liter!

Vi är fyra i familjen och vi brukade bråka om hammocken, solstolen och hängmattan. Nu har vi en överenskommelse som innebär att vi drog lott nu i början av sommarlovet och så får man tre veckor var i någon av de tre ... och EN person blir utan och får lösa det på annat sätt under den tiden. I år var det min tur att behöva vänta på nästa lottdragning. Så fattar ni!! Om jag vinner jag har jag definitivt förtur på denna fantastiska solsäng 😁 Ingen kommer att kunna säga något om det. Och sen har vi ju löst problemet resten av sommaren och kommande somrar också. Så himla smart!
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1:
Äntligen är sommaren här,
med allt vad det innebär.
Till exempel praktisera sitt byggintresse,
eller kanske leka på en sommaräng,
sen scrolla trådarna på byggahus.se
i Puska Puska's sköna solsäng!
2:
600L
 
Upptäckte att jag stavat fel på namnet, här kommer uppdaterad version :)
1:
Äntligen är sommaren här,
med allt vad det innebär.
Till exempel praktisera sitt byggintresse,
eller kanske leka på en sommaräng,
sen scrolla trådarna på byggahus.se
i Pusku Pusku's sköna solsäng!
2:
600L
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.