Skissade lite på skoj och kom fram till detta. 3D-modell av ett modernt hus med veranda och flera fönster. Grå och vit, grafisk illustration.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
3D-modell av ett hus med sadeltak, skorsten, veranda och trappa, stiliserad design, otexturerad yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tvåvåningshus, skorsten, takterrass, 3D-modell, gråskaletrendering, otexturerad, enkel design, arkitektonisk, externt perspektiv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
3D-modell av ett modernt hus med veranda, balkong och skorsten, i vit och grå färgsättning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En skissad 3D-modell av ett hus i snittvisning som visar interiör layout och möblering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
3D-modell av ett industrikomplex med skissartad stil, innehållande byggnader, möbler och designelement.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Arkitektonisk 3D-modell av ett hus, skissartad, inredning inkluderad, möbler, öppen planlösning, gråskalor med blå accenter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
3D-skrivbordsmodell av ett hus visar interiör layout: sovrum, vardagsrum, kök, tak, trappor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
gaia och 2 till
  • Laddar…
Gilla Tores förslag, påminner mycket om så jag tänkte, med den skillnaden att min tanke var att det inte blev någon utbyggnad mot väster(?) utan istället typ en psviljong/vinterträdgård i vinkeln på "altanen".

I övrigt väldigt likt, vilket ju var skönt för min del eftersom jag inte fått tummen ur att skissa upp min tanke :crysmile:
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
J Jarlsgård skrev:
Gilla Tores förslag, påminner mycket om så jag tänkte, med den skillnaden att min tanke var att det inte blev någon utbyggnad mot väster(?) utan istället typ en psviljong/vinterträdgård i vinkeln på "altanen".

I övrigt väldigt likt, vilket ju var skönt för min del eftersom jag inte fått tummen ur att skissa upp min tanke :crysmile:
Great minds think alike.

Mycket bra att få dän korridorerna på övervåningen, sånt gillar vi, även fast det kan bli besvärligt med tillgång till balkong endast via toan. Däremot tror jag det blir trångt med garderoberna i minsta sovrummet; sätt hellre en vägg tvärsöver den kovesen och bygg walk-in closet.

Möjligen får man fördela uppdelningen mellan de båda småsovrummen lite annorlunda genom att flytta väggen mellan dem; det beror ju på vad dess blivande invånare har för krav.
 
ricebridge ricebridge skrev:
Great minds think alike.

Mycket bra att få dän korridorerna på övervåningen, sånt gillar vi, även fast det kan bli besvärligt med tillgång till balkong endast via toan. Däremot tror jag det blir trångt med garderoberna i minsta sovrummet; sätt hellre en vägg tvärsöver den kovesen och bygg walk-in closet.

Möjligen får man fördela uppdelningen mellan de båda småsovrummen lite annorlunda genom att flytta väggen mellan dem; det beror ju på vad dess blivande invånare har för krav.
Ja nu när du nämner det med balkongen vid entren så hade jag nog faktiskt fimpat den och låtit entredelen "trona" lite mer och satt in ett fönster med bröstning i badrummet istället.
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.