K
Tack så jättemycket Byggahus!
Trevlig sommar
 
  • Svart T-shirt med logotyp "Byggahus.se" och texten "PÅ KONSUMENTENS SIDA", handskriven lapp: "Hej Krux!, Välkommen... byggahus.se".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Tack snälla! Den låg i lådan i dag.
 
  • Älska
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Min låg lite halvt i lådan och halvt utanför, wellpapp kartongen gick inte in i min stora brevlåda som normalt rymmer minst 6 månaders brev och sånt.
Glad för tshirten såklart men en sån där seg plastpåse som emballage kanske hade passat bättre;)
 
  • Älska
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Tack så mycket för tröjan! Den kom fram igår. Jag är också glad för tipset om att ta en större storlek- hade nog aldrig kommit in i den storlek S jag först önskade.
 
  • Älska
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Tack så jättemycket för tröjan Byggahus!
Trevlig sommar
 
  • Gilla
  • Älska
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Min T-tröja kom igår. Trevligt och snyggt jobbat med kortet.

Lustigt det där med T-shirt. Jag har alltid fått lära mig att amerikanska soldater under första världskriget tog till sig de franska soldaternas kortärmade tröja -som passade bättre för heta sommardagar- men enligt den stora sökmotorn var det ett amerikansk företag som "uppfann" tröjan.
Jag är skeptisk, håller på att det var fransmännen... I alla fall modellen av bomull.
 
  • Älska
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Även jag har fått min, dock ångrar jag mitt val av storlek.
Om någon är intresserad av att byta sin vita M mot min vita L så skicka PM till mig.
 
Och jag som tänkte klä mig snyggt idag. :cry:

Meddelande om misslyckad leverans, mottagaren informeras om upphämtning av försändelse, varningsikon, tidstämpel, svenskt.

PostMord! :mad:
 
  • Ledsen
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Och jag som tänkte klä mig snyggt idag. :cry:

[bild]

PostMord! :mad:
Jag fick likadant. Om de angivna måtten stämmer går paketet in i brevlådan, men brevbäraren var kanske på pessimistiskt humör och försökte inte ens.
 
  • Ledsen
Maria T
  • Laddar…
N
M mrsnhp skrev:
Jag fick likadant. Om de angivna måtten stämmer går paketet in i brevlådan, men brevbäraren var kanske på pessimistiskt humör och försökte inte ens.
Mitt paket hängde i en plastpåse utanpå lådan som den brukar göra när det inte går att få ner i min låsbara låda. Smidigt! Meddelande och bild i appen också som brukligt. Lantbrevbärning här.
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
N Nalleman64 skrev:
Mitt paket hängde i en plastpåse utanpå lådan som den brukar göra när det inte går att få ner i min låsbara låda. Smidigt! Meddelande och bild i appen också som brukligt. Lantbrevbärning här.
Du kommer väl få en faktura på 7kr för plastpåse +faktura avgift, sen.
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Du kommer väl få en faktura på 7kr för plastpåse +faktura avgift, sen.
Tror du de bjuder på frakt, moms och miljöavgift?
 
F
Tackar:love:
 
  • Älska
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
N
Mikael_L Mikael_L skrev:
Du kommer väl få en faktura på 7kr för plastpåse +faktura avgift, sen.
Nej det tror jag inte blir aktuellt. Brukar inte bli det. :D
 
N Nalleman64 skrev:
Mitt paket hängde i en plastpåse utanpå lådan som den brukar göra när det inte går att få ner i min låsbara låda. Smidigt! Meddelande och bild i appen också som brukligt. Lantbrevbärning här.
"Påse på dörren" är standarden för Postnord Varubrev numera, men dom vågar nog inte alltid här i 08-villaförorten. Det sker mycket stölder från trädgårdar så här års. Det är möjligt att brevbäraren inte ens vågade lägga paketet i vår olåsta brevlåda och att det är därför den "inte kunde delas ut".
 
  • Gilla
Nalleman64
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.