Q
T Testarn skrev:
För att inte tala om att 11mm verkar saknas. Vet inte hur det är för er men 11mm använder iaf jag väldigt mycket oftare än 8mm...
Det är typ 11, 13, 17 som jag använder mest.
Eller att nyckelnumren inte är graverade, lär försvinna rätt snabbt :thinking:
 
Cheesen
T Testarn skrev:
För att inte tala om att 11mm verkar saknas. Vet inte hur det är för er men 11mm använder iaf jag väldigt mycket oftare än 8mm...
Det är typ 11, 13, 17 som jag använder mest.
Ja för egen del är det då 13, 15, 19 och 24 som blir utslitna först i alla satser.
7använde man mycket förr men numera är det bättre kvalite på slangar.
 
F
nanowire nanowire skrev:
Fasen också, jag har ju redan allt du tipsar om :cry:
Jag är imponerad… jag skulle också vilja ha en bra och modern 1-fas multiprocess MIG/MAG, en Esab C340 Pro 4wd och en top of the line friskluftshjälm med flip-up panel.
 
F fsn skrev:
Jag är imponerad… jag skulle också vilja ha en bra och modern 1-fas multiprocess MIG/MAG, en Esab C340 Pro 4wd och en top of the line friskluftshjälm med flip-up panel.
Jag överdrev, har C280 Pro 4wd, inte 340 :seenoevil:
 
F
nanowire nanowire skrev:
Jag överdrev, har C280 Pro 4wd, inte 340 :seenoevil:
Fortfarande avundsjuk. Har du en flip-up Speedglass med friskluft också så går jag upp på vinden och hänger mig.
 
  • Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Clas Ohlson insjön
Förpackning av Bosch Professional rotationslaser med pris och beskrivande text på olika språk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


3500
 
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Clas Ohlson insjön
[bild]

3500
Kunde du behärska dig? :cool:
 
Ja
Men är där nu om du är sugen :D
 
  • Haha
  • Gilla
sirlongfellow och 2 till
  • Laddar…
Cheesen
nino nino skrev:
Clas Ohlson insjön
[bild]

3500
Haha... Dyraste butik jag någonsin besökt.. skulle som bara kolla lite hur butiken såg ut... Semesterkontot tog slut i Insjön...
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 10 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
Fortfarande avundsjuk. Har du en flip-up Speedglass med friskluft också så går jag upp på vinden och hänger mig.
Vilken tur, du behöver inte, har två (den ena utan flip visserligen men hoppas det hjälper ändå:dizzy:)
 
Cheesen Cheesen skrev:
Haha... Dyraste butik jag någonsin besökt.. skulle som bara kolla lite hur butiken såg ut... Semesterkontot tog slut i Insjön...
Men det blev väl en bra resa. Ser ut som det borde blivit några mil..
 
Cheesen
raveper raveper skrev:
Men det blev väl en bra resa. Ser ut som det borde blivit några mil..
Ja det beror väl på hur man ser det.. Bodde i Lappland då, var på väg till göteborg.. vände i insjön.
Enda som grämer mig är att jag missade Red Hot Chili Peppers, sålde min biljett.
 
  • Gilla
  • Ledsen
  • Wow
JFrisk och 2 till
  • Laddar…
Tre dagar med pling i bevakningen av denna tråd. Och inte ett tips. Kan ni snälla hålla er?

Nu förstör jag med men. Tipstråd inte gubbdagis?
 
  • Gilla
boschkenta och 7 till
  • Laddar…
Cheesen
Appendix Appendix skrev:
Tre dagar med pling i bevakningen av denna tråd. Och inte ett tips. Kan ni snälla hålla er?

Nu förstör jag med men. Tipstråd inte gubbdagis?
Gubbdagistipset var i går....
Det här surfade jag på imorse... https://amzn.to/3oBNkoq
Epoxyhartsats, färgpigment, glitter, startkit för hantverk, smyckestillverkning, två flaskor, blandningskärl, verktyg.
 
K
Cheesen Cheesen skrev:
Gubbdagistipset var i går....
Det här surfade jag på imorse... [länk]
[bild]
Nog för att det kan vara ett roligt kit att börja labba lite med men 250kr för 0,5L epoxi var inte billigt
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.