Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
Oj...
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 16 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
 
Fråga 8, har nog fallit bort ett s i ett av svarsalternativen
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
Fasader var tydligen ingen paradgren. Har själv mexitegel.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 150 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 157 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
 
Helt hopplöst att se vad för typ av panel som satt monterad när kortet är taget så långt ifrån
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 165 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 192 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 344 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
:geek::beer::beer:
 
S
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 210 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 360 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.