Stödhjulet är till kantningsfuntionen, ett mycket bra hjälpmedel!
Jag vill ha en batteridriven trimmer för jag är trött på att dra på en tung el-kabel. En batteridriven sparar både kraft och irretation på en el-kabel som trasslar och hänger sig över allt och bl a drar ur kontakten!
 
Påjakt efter en elektrisk grästrimmer, detta hade suttit perfekt

Kantklippning
 
1. Har länge letat efter en trimmer men inte lyckats bestämma vilken. Denna skulle vara ett bra komplement till min Husqvarna batterisåg och battergräsklippare samt avhjälpa min bestämningsvånda :)
2. Göra kantklippning till ett enkelt jobb.
 
1. Jag och sladdar är helt enkelt inte kompatibla. Jag kan ha 40m kabel förberedd men kommer likväl bara 2m sedan är det tvärstopp = trassel och knutar. Så en sladdlös vore bra för hjärtat.

2. Kantklippning.
 
Fadai
Har lånat grannens batteritrimmer så ofta att jag faktiskt skäms, även fast jag köpt tråd åt honom. Så att ha en egen att köra, och att låna ut, det hade känts bra.
Kanter är svaret på frågan.
 
När man arbetar i trädgården vill man värna om både miljö och grannar, batteridriven trimmer gör alla glada
Stödhjulet har en kantningsfunktion vid kant
skärning
 
1. Jag är inte fin i kanten men skulle gärna ha det fint i kanten

2. Stödhjulet förenklar vid trimning av kanter
 
1. Fina till kanterna i trädgården

2. Stödhjulet gör det enklare när man trimmar kanter
 
1: Blir husägare om 1,5 månad! Äger inga verktyg för utomhus jobb än så denna hade suttit som en smäck! Den hade gjort att utomhusjobbet blir en fröjd för både mig och grannarna, antagligen så bra att jag inte kommer jobba inomhus utan bara trimma hela dagarna :)

2. Stödhjulet används vid kantklippning/kantskärning.
 
Dax att tänka på miljön och kassera min gammla bensintrimmer
Förenklar när man trimmar kanter
 
Jag har fått en gammal eltrimmer av min pappa när vi flyttade till hus. Den har enhandsgrepp och är inte anpassad för att hålla med två händer då man blir böjd som en banan. Vore toppen att få vinna denna så att gräset kan hållas fin utan ett stort projekt med att gå runt med sladd runt hela tomten.

Hjulet används vid kantklippning.
 
Vi ör i behov av en ny trimmer då vår förra spenderade mer tid på verkstad än hemma förra säsongen. En batteridriven hade varot riktigt trevligt så att man slipper avgaslukten och oljudet från en bensindriven.

Stödhjulet används vid kantskärning.
 
1. Med denna kan jag snabbt och enkelt snygga till de vildvuxna kanterna som robotgräsklipparen lämnar hemma hos min gamla mamma när jag är på besök.

2. Stödhjulet används vid kantklippning/kantskärning.
 
1) Det vore förträffligt att få bruka en eldriven grästrimmer från Husqarna. Den kan göra stor nytta här hos oss.

2) Hjulet är för att ge stöd vid kantklippning.

Mvh Robin
 
D09
1. Hade varit intressant att testa en grästrimmer som inte släpper ut avgaser :)


2. Stödhjulet används vid kantklippning/kantskärning
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.