Har du någonsin varit på semester, kommit ner till poolområdet med handduken under armen och mötts av en ljuvligt stor solsäng med skira draperier som fladdrar i den ljumma medelhavsbrisen och tänkt: - nu har jag kommit till himmelriket? Jag med! Solsängar av denna typ kallas ofta cabana och efter att ha inspirerats av en semesterresa bestämde vi oss för att bygga en själva.

Du kan läsa blogginlägget här: Bygg din egen cabana - så gjorde vi
 
  • Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
Hur gör ni med madrassen, vad är den för något material och bär ni in den regniga dagar eller?
 
U
Sebastian Ekstam Sebastian Ekstam skrev:
Hur gör ni med madrassen, vad är den för något material och bär ni in den regniga dagar eller?
Ja, vi bär in dem vid dåligt väder, det är vanliga skumgummimadrasser. Blir lite spring ibland såklart men funkar fint för oss:).
 
Redaktionen Redaktionen skrev:
Har du någonsin varit på semester, kommit ner till poolområdet med handduken under armen och mötts av en ljuvligt stor solsäng med skira draperier som fladdrar i den ljumma medelhavsbrisen och tänkt: - nu har jag kommit till himmelriket?
Du kan läsa blogginlägget här: Bygg din egen cabana - så gjorde vi
...och insett att prislappen inte avser köp av en cabana utan hyra för en dag :)
 
  • Haha
Ulrika M.M
  • Laddar…
U
Tomtom79 Tomtom79 skrev:
...och insett att prislappen inte avser köp av en cabana utan hyra för en dag :)
Haha precis så!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.