Följer!
Odlingslådan är 3mm tjock.
Jag skulle odla alla örter som precis tittat upp ur jorden i sina sålådor. Det blir bland annat basilika, dragon, persilja, koriander och dill!
 
Jag skulle odla zinnia, riddarsporre och lavendel i den helt underbara lådan i 3mm plåt. Följer såklart på Instagram
 
Svar 3 mm!

Pallkragen ska självklart rama in vår nybyggda altan. Här ska planteras klockranka eller klematis som får klättra längst med stolparna. Vips så har uteplatsen förvandlats till vår alldeles egna lilla oas!
 
  • Trädäck med rottingmöbler, pergola, hängmatta, blomkruka och grönt gräs, nära ett rött hus.
För första gången ger jag mig på att odla dahlior, men har förköpt mig lite och har inte tillräckligt med plats för alla. Så denna planteringslåda skulle komma väl till pass. Tjockleken på stålet är 3 mm.
 
1.Följer
2.Önskar att odla svartrot för gommen och tagetes för ögat.
3.3 mm.
 
1) Följer på Instagram
2) Grönsaker
3) 3 mm
 
1. Följer på instagram
2. Vill odla jordgubbar med min 4-åring som är helt besatt av jordgubbar :)
3. 3 mm tjocklek[/QUOTE]
 
Jag skulle odla något nyttigt, njutbart och ätbart för både mig och mina flygande vänner i denna låda av 3 mm cortenstål
Mvh
Peter
 
3 mm
Massor av sommarblommor i alla möjliga färger
Följer på insta.
 
Jag skulle plantera mina dahlior i denna låda.
Tjockleken på stålet är 3 mm
 
Följer rostigt.se.
3 mm
Jag skall så de mest färgglada ranunklar och de rostiga kanterna skall bevackras av murgröna som klättrar.
 
1 Följer @rostikt.se på Instagram
2 Jag kommer börja med att plantera alla blommor jag sparat med mig från mitt föräldrahem (jag är 74 år) i Rostiktlådan. När jag hittat passande platser för dem i min nya trädgård kanske jag börjar med att skaffa smultron o jordgubbar till barnbarnen och nästa generation som är på G. Pallkragen är i lagom höjd för dem att själva leta och skörda de rara bären. En bra start i deras trädgårdsliv
3 Tre mm tjockt Cortenstål
 
Från mitt köksfönster skulle jag beskåda
en grönskade och vacker odlingslåda
Fylld med säsongens nyttiga godsaker
som förhöjer matlagningens olika smaker

Odlingslådan är tillverkad i 3mm tjock cortenstål.
 
Följer på insta.
Jag skulle plantera rosor och ha den vid entrén till huset, skulle bli supersnyggt.
Den är gjord i 3mm cortenstål.
 
Vi älskar dahlior och kommer odla dessa. Sorter som fascination, arabian night, wizard of oz, cornel bronze är några favoriter.
Tjockleken på lådornas plåt är 3mm.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.