3mm tjock
Ska odla alt möjligt.
 
Den är tillverkad i 3mm tjock cortenstål.

Initialt de första åren skulle jag odla jordgubbar och smultron till barnen. Men senare när grabben blivit äldre skulle det passa sakta övergå mer till en kryddlåda med örter.
 
3mm skulle plantera ett silverpäronträd med perovskia i hörnen och så vita cosmos. Perfekt till min nya trädgård som kommer att anläggas efter inflytt i nybyggt hus 14 juli ☆
 
Fattar inte att så många går på detta reklamtricket.
 
F
T Thomas_Blekinge skrev:
Fattar inte att så många går på detta reklamtricket.
Ja, du har sagt det ett par gånger nu. Acceptera att precis alla skiter i vad du tycker Nooshi.
 
F
Följer…
Det blir en flytt av min Dragon, kallas lokalt för bernaise-busken
3mm rosttrögt.
 
Följer på Instagram!
Skulle planera en kombo av sallad, bladkål, rädisor och sockerärtor. Perfekt för sommarens sallader.
Cortenstålet har en tjocklek på 3mm.
 
SVAR:
Stålet är 3 mm tjockt.
Jag skulle odla de växter som dessa evinnerliga sniglar gillar bäst i lådan, liiiite svårare borde det väl ändå bli för dem då!? Att det sen bli varmare i jorden lite högre för mig som har svårt att böja mig ner är ju bara ännu fler fördelar! Behöver jag ens nämna att det är skitsnyggt med rost dessutom?
 
1. Följer
2. Backtimjan, svingel och lavendel skulle jag placera vid entren till mitt nya hus
3. 3 mm
 
Hej. Odlingslådorna är 3 mm tjocka och jag ska plantera klematis summersnow i dom och bygga en spaljé varvat med plank som insynsskydd vid vårt nybyggda poolområde. Mvh Christina
 
Jag skulle odla luktärtor på ett stöd i mitten
3mm
 
Tjokleken är 3mm
Jag bygger växthus just nu och palkragen skulle passa perfekt utanför. Kommer bli snyggt med grön morotsblast till rosten!
 
Jag skulle odla sallad, äntligen ett hörn av trädgården där sniglar skulle gå svårt att klättra upp :).

Den är tillverkad i 3mm tjock cortenstål.

Christina
 
3 mm tjock!

Jag ska dela pallkrage med min katt. Ena halvan blir kattgräs och popcorngräs. Andra halvan blir örter, koriander, basilika och salladslök. Gissa vems halva som är vems!
 
1. ✅
2. Jag har haft ögonen på dessa inför livets första odlingssäsong. Odlingslådan skulle pryda min blivande köksträdgård perfekt och jag skulle göra en liten potage med en uppstammad krusbärsbuske med mangold, rosenskära och några fina salladssorter. Kanske några små smultronplantor.
3. 3 mm tjock
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.