Vi har på baksidan av vår trädgård enbart sten, berg och mossa. Efter att vi tagit ner flera träd vill jag gärna plantera något som doftar och ser vackert ut för ögat, då vår nya altan snart är klar. Kanske kunde en magnolia äntligen kunna klara sig hos oss. Är inte jätte duktig på växter.
Plåten är 3mm tjock.
 
Mina barn har förälskat sig i rosa maskrosor så de hade passat perfekt i den, med ett ’flamingoträd’ i mitten :love:

3mm är tjockleken.
 
  1. Följ @rostikt.se på instagram CHECK
  2. Berätta vad du kommer att plantera/odla - Dahlior och sommarblommor i färgsprakande symfoni
  3. Besvara frågan:Vilken tjocklek är det på cortenstålet i denna odlingslåda? 3mm tjock
---------------------------------------------
 
  1. Klar
  2. Vi skulle plantera rosa dahlior
  3. 3mm tjock
 
Följer på instagram. Älskar trädgårdstillbehör i cortenstål, den blir perfekt i min trädgård med blommor som bin älskar.
3 mm
 
1. Följer
2. 3mm tjock är odlingslådan.
3. Min plan är att odla medelhavsörter som gärna vill ha det varmt och som absolut inte trivs i vår kompakta lerjord som vi har i trädgården. Jag tänker att den hade stått perfekt vid altandörren, nära köket och i full sol. Dessutom luktar örterna gott när vi sitter där ute
 
TheGrayLady TheGrayLady skrev:
Mina barn har förälskat sig i rosa maskrosor så de hade passat perfekt i den, med ett ’flamingoträd’ i mitten :love:

3mm är tjockleken.
Inte relaterat till denna tävling men måste fråga, vad är rosa maskrosor för något?!
 
Liljor i blandade färger skulle vara vackert. Lättare att ha koll på liljebaggarna.

Tillverkad i 3 mm cortenstål
 
C Carinavisby skrev:
Liljor i blandade färger skulle vara vackert. Lättare att ha koll på liljebaggarna.

Tillverkad i 3 mm cortenstål
Följer givetvis på instagram. Gjorde redan det innan tävlingen
 
3mm
Jag ska odla auberginer.
 
Hej!
Jag skulle antingen plantera årets nya dahlior i denna. Alternativt skulle jag låts min 5 åriga dotter plantera solrosor där och sen skulle jag sätta lite lägre vacka blommor i samma låda.
Möjligheterna är många och stora.

Den är 3mm tjock.

Följer på instagram
 
2. Dahlian Café au Lait hade fått stå i centrum i denna fina odlingslåda

3.3mm tjock cortenstål
 
1. Följer på Instagram.
2. Baljväxter.
3. 3 mm.
 
1. Följer på instagram
2. Jag skulle odla kryddväxter. Perfekt till matlagningen.
3. Den är 3 mm tjock
 
1. Klart.
2. Jag skulle plantera tulpaner, i alla fall första säsongen. Sambon är inte lika förtjust i rostig corten som jag, så för att blidka henne så jag får behålla den så..

3. Tjockleken är 3 mm.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.