Då kan jag iaf glädja mig själv med att jag faktiskt hade koll på läget.. något var annorlunda! Inte bara i mitt huvud som vanligt :geek:
 
  • Haha
mexitegel
  • Laddar…
MultiMan
B b8q skrev:
Och även för Premium-medlemmar som betalt just för att slippa annonser?
Nu är jag inte Premium för närvarande, men får verkligen hoppas att löftena fortfarande stämmer:


Webbsida erbjuder premiummedlemskap för annonsfri upplevelse och förbättrade funktioner, prisinformation och Swish-betalning presenteras.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dheri och 1 till
  • Laddar…
Känns som stor skillnad idag mot igår gällande reklamen. (y)
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
hsd
Reklam bör vara liite aktuell inte som nu , NetOnNet kampanjen påskveckan, i vår almanacka har påsken varit och farit :sweat:
 
hsd hsd skrev:
Reklam bör vara liite aktuell inte som nu , NetOnNet kampanjen påskveckan, i vår almanacka har påsken varit och farit :sweat:
Fast exakt innehåll i reklamen står nog inte Byggahus för. Om ett företag vill göra reklam för något erbjudande som har passerat redan är det väl upp till dem.
 
JanneJanne123
Här i Stockholm har vi ju påsklov den här veckan, så går väl argumentera för att påsken pågår fortfarande.
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Emoji med ledsen ansiktsuttryck på en smartphone-skärm, framhävd mot en mörk bakgrund, med text under.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag önskar mig en less åh nej-emoji likt den bifogade. Jag tycker att den saknas bland de som finns att välja på när man gillar ett inlägg.

Den passar perfekt när någon berättar att de typ lyckats lägga ett helt gruslass på fel ställe på tomten och måste handskotta det och kärra det till rätt ställe med skottkärra! Den vore perfekt många gånger i gaaaah-tråden :crysmile:
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
När trådar bryts ut för att de är OT skulle jag uppskatta om man fick automatisk bevakning på den nya tråden om man skrivit ett inlägg som bryts ut.

Jag tittar normalt inte på mina notiser, utan följer normalt bara trådar via just bevakningar och hade lätt kunnat missa att jag blivit citerad i en utbruten tråd nyss (på motsvarsnde vis visste jag inte ens att den blivit utbruten, det kanske jag också fått notis om..).
 
  • Gilla
BirgitS och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
skulle jag uppskatta om man fick automatisk bevakning på den nya tråden om man skrivit ett inlägg som bryts ut.
eller om man haft bevakning på den ursprungliga tråden, tycker jag.
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
Ja, fast det är ju OT, så det ska inte heller uteslutas att de flesta bara vill skippa se det.
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Ja, fast det är ju OT, så det ska inte heller uteslutas att de flesta bara vill skippa se det.
Mycket möjligt. Men det är lättare att plocka bort en oönskad bevakning än att lägga till en som man inte vet att man vill ha då man inte ens vet att tråden existerar.
 
  • Gilla
  • Älska
kashieda och 7 till
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Nu finns den nya appen (version 3.1) tillgänglig i Google Play [länk] och inom någon dag kommer den finnas tillgänglig i App Store.

I den nya appen har vi:
- flyttat ner menyn för snabb åtkomst till senaste och bevakningar från alla sidor.
- fixat så att länkar från Google och bevakningsmail automatiskt öppnar appen istället för webbläsaren.
- I android så funkar nu även tillbakaknappen när man visar bilder, på externa sidor och i menyn.
- Och i iPad så har vi fixat så att statusbaren och appinnehållet inte hamnar på varandra.
- Vi har också fixat så att notiserna ska börja funka i iOS samt bytt ut ljudet till ett tystare och snällare ljud som inte stör lika mycket som standardljudet.
Nerladdade, bra jobb!
 
Jag har noterat att när jag går till Bevakningar så hamnar det ibland en annons upptill som täcker de 3-4 översta i listan (vilket ju oftast är de som har olästa). Jag får ladda om sidan och snabbt avbryta laddningen för att kunna klicka på dem.

Lite extra irriterande är att det verkar vara en frame som tar en stund att ladda, så enda sättet man ser det först är att musmarkören inte blir ett finger utan förblir en pil.
 
B
Jag saknar en funktion som varnar när man försöker skriva i en tråd som är urgammal.

Kanske skulle man kunna lägga till en varning som dyker upp innan man publicerar ett nytt inlägg i en tråd som varit inaktiv länge?

Det känns som det händer ofta att nån råkar skriva i en 7år gammal tråd, och är helt omedveten om att TS förmodligen inte behöver hjälp längre.
 
Det finns en sådan varning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.