Ja det finns att köpa.

Vi har en nybyggd altan men tyvärr inget tak/inglasning. Allt för många dagar ute försvinner pga dåligt väder. Vore skönt att ha nånting att gömma dig under, när vädret är mindre bra!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svaret är ett rungande JA!
Vi flyttade in vårt hus förra sommaren och har lagt all energi på det invändiga och vi saknar en plats att sitta ute under tak och den här skulle ju förhöja hela upplevelsen.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
De säljer både med plåttak och bioklimatiska.

Vi skulle verkligen behöva en för vår uteplats. Inte bara har vi insyn från vägen så alla stannar och tar sig en liten titt in;) Vi har även en granne på en höjd som kom förbi häromdagen och berättade att ”han såg hela showen” perfekt från sin balkong och där hänger han hela somrarna. Skulle vara fint att kunna gömma sig lite under tak då och då och inte bjuda på någon show:D
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja, de säljer både och.

Motivering:
En trädgårdspaviljon hade varit helt underbart, men med elräkningar, inköp av blöjor & nya kläder i nästa storlek till vårt lilla underverk hela tiden, ligger det inte högst upp på listan.
Tänk vad skönt att ha en sån här i trädgården i sommar & kunna vara ute med grabben även mitt på dagen med bra skydd för solen.
Och sen stänga ute myggen & avsluta sommarkvällen med lite grillat i lugn & ro!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Dancover erbjuder både pergolor med plåttak och bioklimatiska pergolor.

Vi ska skaffa spabad och har funderat på vart den ska stå osv. Vore ju perfekt och ha den under en sån jag här paviljong!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Japp dom erbjuder trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor.

Skulle bli jätteglad att vinna denna paviljong för den hade passat utmärkt till våran uteplats. Köpte ett större parasoll förra året men det skymde solen dåligt och man fick flytta runt på det under tiden man satt ute.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: Ja - de har även trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor.

Det skulle passa vår uteplats fantastiskt bra.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
M
Ja dom erbjuder trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor.

Vi har precis köpt hus och har en stor gräsmatta men ingen trädgård. Vi har inte råd att köpa grejer. Men det här skulle funka perfekt för mig som blir ill röd på sommaren. Sitta under den här och titta på sjön. Blir naturligt solskydd
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja Dancover erbjuder både trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor.Har tröttnat på att köpa nytt dyrt tak vart eller vartannat år,ångrar att jag att jag inte gick på kvallitet från början
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Jaajamensan, så är det !

Har en uteplats på gång
Den behöver en fin paviljong
I den kan jag då sjunga vinnarsång.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Hej!
Det finns både biodynamiska produkter och produkter med plåttak i sortimentet.

Jag skulle gärna vara produkttestare för denna typ av paviljongtak i Skåne. Här håller ett tygtak max 2 säsonger innan det blåser sönder.

/ Patrik
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
R
Ja, de har trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor också!

Vi är fortfarande ganska nya som husägare och åkte precis på en oplanerad badrumsrenovering p.g.a. fuktskada, så vi har inte kunnat ge trädgården den uppmärksamhet och pengar som den förtjänar. Eftersom vi bor nära vatten har vi mycket mygg på sommarkvällarna så myggnät skulle vara väldigt bra att ha.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja, Dancover erbjuder både trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor.

Det skulle bli en jätte fin present för min födelsedag - hela 70 år !
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja, Dancover erbjuder både trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor.
Vi byggde altan på hela vår mossiga gräsmatta i slutet av juli förra året och blev så nöjda. Lyckades knipa den sista billiga paviljongen på Clas Olsson vilken funkade fint att ha över matbordet som syns på bilden. Sen blev det höst och vi tänkte att ”vi tar ner taket när tyget torkat”, men det regnade ju var och varannan dag! Å sen kom snön… å sen kom det mer snö …å sen töade det! Då brakade hela härligheten ihop! Så skönt det vore med en pergola som kan stå emot lite regn och snö (med lite avborstning innan det töar då förstås).
Två personer konstruerar ett trästaket utomhus i trädgården på en solig dag. Två personer bygger trädäck med verktyg och byggmaterial runtomkring, grönska i bakgrunden, övergripande utomhusarbete. Trädäck med parasoll, matbord och stolar. Utomhus, soligt, skuggor, avkoppling, ingen person synlig. Trädäck med pergola, matplats, loungestolar och parasoll vid tegelhus, grönska, molnig himmel.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja dem verkar ju ha både pergolor med plåttak och bioklimatiska pergolor!

Vi är nyinflyttade i hus och en ordentlig pergola skulle vara ett ordentligt lyft som inte annars hade blivit av i år!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.