U
-Avslutad-
Denna veckan står ett riktigt fint pris på spel; Paviljongen SANTA ANA - perfekt till trädgården eller uteplatsen!
Elegant paviljong med draperier, havsutsikt och bergsbakgrund i klart väder.

Santa Ana 3X4m är en Semi-pro paviljong i elegant och modern design med polykarbonattak. Material av hög kvalitet gör den underhållsfri och extremt hållbar. Polykarbonattaket låter ljuset komma in, vilket skapar en mysig atmosfär inuti.
Denna eleganta paviljong kommer att bli den naturliga mötesplatsen i din trädgård - med eller utan de medföljande sidoväggarna och myggnätet som ger både skydd och skugga,

Värde: ca. 20 000 kr.

Så här tävlar du:
Besvara frågan
nedan samt motivera varför just du ska vinna paviljongen, längst ner i den här tråden.

Fråga:
Erbjuder Dancover också trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor?
Hitta svaret genom att besöka Dancovershop.se.

Vinnaren utses 31/3.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Dancover för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
Husfixaren19 och 10 till
  • Laddar…
Ja dom har både pergolor med plåttak och s.k. bioklimatiska pergolor.

Vi skulle gärna vilja ha en pergola i trädgården för att kunna njuta av dagar och kvällar lite mer väderoberoende, och framförallt kunna dra för insektsnät för att sitta mer i fred från mygg och getingar, men ändå ute.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Man erbjuder både pergolor med plåttak och bioklimatiska pergolor!

Vi ska snart spendera första sommaren i vårat första hus. Och detta skulle vara ett efterlängtat och fantastiskt tillskott till altanen för att nyttja den maximalt !

Tack!
 
  • Gilla
klaskarlsson och 1 till
  • Laddar…
Svar: Ja - de har även trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor.

Vi skulle verkligen behöva en ny Paviljong till i sommar då vår nuvarande har "förlorat" sin funktion...
Ett grått tältliknande konstruktion på träplattform med snö runtomkring och skog i bakgrunden.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: Plåttak och bioklimatiska pergolor finns att köpa!

Tänkte köpa en pergola, men så kom elräkningen istället. Det vore därför som en välkommen present att få en lyxig pergola att spendera sin tid i. Det bästa med att ge mig den presenten är att hela grannskapat ser den och när de frågar var jag köpt den kan jag stolt berätta om Dancover. Snacka om win-win för oss alla :)
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja, bioklimat och plåt finns! Många fina paviljonger! Denna hade underlättat så för oss då vi inte har möjlighet till uterum. På detta sätt förlänger vi säsongen att kunna sitta ute samt mycket bra skydd till möbler ex vid regn eller stark sol.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
JA


Jag vill vinna en paviljong till min trädgård för att jag har ett stort intresse för trädgårdsdesign och vill skapa en harmonisk och vacker miljö, men detta motsvarar tyvärr inte tillgänglig trädgårdsbudget om man säger så...
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja dom har både pergolor med plåttak och s.k. bioklimatiska pergolor.

Vi hade varit överlyckliga om vi hade vunnit en pergola att kunna njuta mer av sommarens bästa fikor ute :).

Mvh
Leif
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja dom erbjuder både paviljonger och bioklimatiska pergolor samt mycket annat! Kul med stort sortiment!

Jag ska bygga en altan i år och det skulle vara riktigt trevligt med en paviljong på den. Så slipper jag bygga ett uterum direkt!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: Plåttak och bioklimatiska pergolor finns att köpa.

Detta året skulle jag hemskt gärna vilja ha ett lite behagligare klimat vid våran altan. Blir olidligt varmt att sitta i utomhusgruppen när solen steker på! Dessutom ser den väldigt snygg och mysig ut.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
E
Svar ja.

Vi skulle behöva något att sätta oss under då vi ännu inte har någon altan, samt en åker till trädgård just nu.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: både plåttak och bioklimatiska pergolor erbjuds att köpa!

skulle vilja ha denna pergola till att sitta och fika under med mitt nya barn som ska sova innanför myggnätet och alla andra otäckheter som finns man kan undvika.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
T
Ja, Dancover erbjuder både trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor.

Vi har en önskan om att någon gång bygga uterum eller tak eller på vår altan. Men pengarna lyser med sin frånvaro och tyvärr gör detta att altanen inte används vid varken stark sol, regn eller när myggen härjar. En pergola skulle verkligen underlätta så vi kan sitta ute och njuta av vår trädgård, oavsett väder och stickande insekter
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svaret på frågan är ja: Dancover erbjuder bla trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor.

Vi älskar verkligen att spendera somrarna och inte minst sköna sommarkvällar i de paviljonger vi avverkat genom åren. Tyvärr är det alltid samma visa att fåglar och grannkatter river sönder takduken för oss så det håller typ en eller max två säsonger - gissar UV-ljus bidrar till att duken blir skör rätt fort. Sedan byts det modell och går inte att köpa ett nytt tak, hela rasket får bytas ut vilket svider på många sätt. Lösningen som visas här verkar klockren, hållbart på längre sikt!

Finns inget mysigare än att sitta i paviljongen med litet infravärme på, skön musik och kanske med ett lätt regn som trummar mot taket i fotogenlampans sken!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ja, de har både och.

Den här hade passat perfekt när alla våra barn och barnbarn hälsar på i stugan eller när våra vänner kommer över och vi sitter ute och vi vill slippa myggen på dagen och på kvällen vill vi sitta lite mysigt.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.