AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
ELAC gör svinbra subwoofers. Snärtig bas utan efterskalv
Tydligen används den inte så mycket. Då skulle inget stå kvar ovanpå :rofl:
 
  • Haha
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Tydligen används den inte så mycket. Då skulle inget stå kvar ovanpå :rofl:
Den spelar ner till 20hz så nej :)
 
Keiller Keiller skrev:
Haha! Påminner mig om när jag importerade en bil från USA för några år sedan och det blev nåt strul med att göra ursprungskontrollen online. Jag for in till Transportstyrelsens huvudkontor i Örebro.

I receptionen blev jag anvisad en kundtelefon i foajén istället för att få prata med nån öga mot öga.

[bild]

Hamnade naturligtvis i telefonkö... GAAAAHH :D
Kafka nickar gillande i sin himmel…
 
  • Gilla
Klass0n och 4 till
  • Laddar…
Dagens GAAAAHHHH!!!: Försov mig episkt. Ledde till våldsam försening av morgonens jobb — det var den deadlinen det — samt till lika våldsam försening av upphämtning av 1 st bättre hälft, som jobbat natt. Yngste sonen fick rycka in efter visst mått av förhandlingar med båda sönerna…
Under tiden upptäckte jag att ninja-husmusen för femte eller sjätte gången lyckats sno åt sig betet i råttfällan utan att denna slog igen, trots att fällan är funktionstestad och ställd på maximal känslighet. Börjar få respekt för odjuret ifråga, det känns riktigt synd att slå ihjäl en så slipad varelse… det blir till att sno ihop en fälla så man kan fånga den levande och släppa ut den tror jag.
 
  • Gilla
Nalleman64 och 6 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Dagens GAAAAHHHH!!!: Försov mig episkt. Ledde till våldsam försening av morgonens jobb — det var den deadlinen det — samt till lika våldsam försening av upphämtning av 1 st bättre hälft, som jobbat natt. Yngste sonen fick rycka in efter visst mått av förhandlingar med båda sönerna…
Under tiden upptäckte jag att ninja-husmusen för femte eller sjätte gången lyckats sno åt sig betet i råttfällan utan att denna slog igen, trots att fällan är funktionstestad och ställd på maximal känslighet. Börjar få respekt för odjuret ifråga, det känns riktigt synd att slå ihjäl en så slipad varelse… det blir till att sno ihop en fälla så man kan fånga den levande och släppa ut den tror jag.
Finns bra burfällor. Kostar runt en hundring på tex Granngården.
De kommer in, men inte ut. Sen släpper man ut dem.
Googla musfälla bur.
 
  • Ett djur bakom galler tittar ut, med morotsbit framför. Närbild, fokus på djurets nos och morot.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Nalleman64 och 2 till
  • Laddar…
Igen Igen skrev:
Finns bra burfällor. Kostar runt en hundring på tex Granngården.
De kommer in, men inte ut. Sen släpper man ut dem.
Googla musfälla bur.
Jaktbrott :lying:
 
  • Gilla
  • Haha
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
galento
tveksamt tveksamt skrev:
Vanligt missförstånd både bland arbetare och allmänhet. Och inte heller ovanligt att butiken tar det som goodwill som sagt.
En kvinnlig bekant var på Granngården och skulle titta på röjsåg och bad då
en av de anställda att ge henne info då hon inte visste nåt om dessa. Men
killen som jobbade hajade till då han såg prisskylten vid sågen då detta var
2000 under det nya priset men hade sagt att naturligtvis får du den för det
skyltade priset (y)
 
  • Gilla
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
G... När man för en gångs skull tycker att man gjort en fin svetsfog, och den visar sig bestå mestadels av slagg...:mad::mad::mad::mad: Orkar inte skriva ut G-ordet, ni vet ändå vad jag menar.
 
Gaaaaahhhh installera alla program och fixa inställningar på en ny dator...
Gaaaaahhhhh Windows 11.
 
  • Haha
  • Gilla
Nalleman64 och 4 till
  • Laddar…
EddieHansson
Gaahhhh för sommartid! :p
 
  • Gilla
boschkenta och 7 till
  • Laddar…
EddieHansson EddieHansson skrev:
Gaahhhh för sommartid! :p
Det är vintertiden som är felet. Sommartid är mycket bättre för det gör det mörkare en timme senare på kvällen. Mycket mer värdefullt även på vintern.
 
  • Gilla
Anna_H och 6 till
  • Laddar…
ClasseClas ClasseClas skrev:
Ja, när mannen tycker att det duger med en ELAC subwoofer.
Varför välja en Elac när det finns en Snell?
 
  • Haha
1
  • Laddar…
hsd
Dubbel-Gaaaahhhh!!!?
Sommartidselände
dessutom snöade i natt så allt e kallt å vitt
 
  • Wow
  • Gilla
  • Haha
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det är vintertiden som är felet. Sommartid är mycket bättre för det gör det mörkare en timme senare på kvällen. Mycket mer värdefullt även på vintern.
Gaahhh! Vad klockan är spelar bara roll utifrån vårt beteende. Börjar skolor, möten och vinluncher fel tid, så ändra då det, inte vad klockan är.

Och ja, jag förstår att det är svårare, men det är väl för att alla inte tycker som du.
 
  • Gilla
RoTe
  • Laddar…
K
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det är vintertiden som är felet. Sommartid är mycket bättre för det gör det mörkare en timme senare på kvällen. Mycket mer värdefullt även på vintern.
Att det blir ljusare en timme tidigare på vintern är guld värd för folkhälsan.
 
  • Gilla
hapazard
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.