våga vägra Kivra.
Kör minmyndighetspost.se istället.
Fick besked från FK i fredags ännu inget på Swedbank kontot. SE3
 
  • Gilla
Fru Uggla och 10 till
  • Laddar…
Inte fått nått, när regeringen Andersson ordnade 'sjukelpengar' skedde avdraget på fakturorna precis enligt plan och jag kunde samma dag skicka motsvarande belopp till Ukraina.
Att ha så höga priser och skatter på el att man måste dela ut 'bidrag' till befolkningen är inte riktigt klokt och de borgerliga fortsätter att sprida 'hellikopterpengar' istället för att åtgärda problemet.
 
  • Gilla
Anders.o93 och 5 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Inte fått nått, när regeringen Andersson ordnade 'sjukelpengar' skedde avdraget på fakturorna precis enligt plan och jag kunde samma dag skicka motsvarande belopp till Ukraina.
Att ha så höga priser och skatter på el att man måste dela ut 'bidrag' till befolkningen är inte riktigt klokt och de borgerliga fortsätter att sprida 'hellikopterpengar' istället för att åtgärda problemet.
Ja dom borde ha fixat allt direkt , kanske en månad eller två efter dom tillträtt va?
 
  • Gilla
handymanwannabe och 1 till
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Ja dom borde ha fixat allt direkt , kanske en månad eller två efter dom tillträtt va?
Det är kanske att begära för mycket då inget parti i Sverige verkar kunna få egen majoritet.
 
Fairlane
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Ja dom borde ha fixat allt direkt , kanske en månad eller två efter dom tillträtt va?
Eftersom de lovade det innan valet så är det väl högst rimligt? Hade de tänkt ett varv till så hade de aldrig satt ett datum, men man var tydligen inte då erfaren så man begrep att det kunde vara svårt att genomföra så fort.
 
  • Gilla
Chr3 och 10 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Det är kanske att begära för mycket då inget parti i Sverige verkar kunna få egen majoritet.
Jag vill minnas att Kristersson lovade pengar "i god tid före jul" om man röstade på hans regeringsunderlag?
 
  • Gilla
Chr3 och 7 till
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
Eftersom de lovade det innan valet så är det väl högst rimligt? Hade de tänkt ett varv till så hade de aldrig satt ett datum, men man var tydligen inte då erfaren så man begrep att det kunde vara svårt att genomföra så fort.
Omöjligt uppdrag och ni svalde betet ?
 
  • Gilla
Herr Frank och 2 till
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
Jag vill minnas att Kristersson lovade pengar "i god tid före jul" om man röstade på hans regeringsunderlag?
Nämnde han ens till vilken jul?
 
  • Haha
  • Gilla
Chr3 och 9 till
  • Laddar…
SE3, Ellevio, kom den 23dje. 10kkr, katjiiing….
 
  • Gilla
MrDizzy
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
Eftersom de lovade det innan valet så är det väl högst rimligt? Hade de tänkt ett varv till så hade de aldrig satt ett datum, men man var tydligen inte då erfaren så man begrep att det kunde vara svårt att genomföra så fort.
De sa väl så för att fiska röster helt enkelt...tror jag.
 
  • Gilla
linneac och 2 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Nämnde han ens till vilken jul?
Den var bra!! :)
 
Dan1891 Dan1891 skrev:
Den var bra!! :)
Det är långt till nästa val så det är nog inte så brottom med utbetalningen som det var för förra regeringen.
 
  • Gilla
linneac och 2 till
  • Laddar…
Kommer imorgon.
 
Från mail från Ellevio, elprisområde 3.
Utbetalningarna från Försäkringskassan startar den 20 februari och betalas ut successivt under våren. Det innebär att de första privatpersonerna får pengarna på sitt konto den 23 februari.

Såg insättningen på mitt konto 20 feb men pengarna var tillgängliga först den 23.
 
  • Gilla
Byggahus48
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.