34 754 läst · 257 svar
35k läst
257 svar
Hur många har fått sitt elstöd?
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 4 909 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 4 909 inlägg
Vi har fått, tror det var den 23/2.J jowik88 skrev:Jag har gjort allt jag skulle för att få mitt elstöd.
Jag trodde det skulle komma 20e, sen när jag läste på lite bättre förstod jag att det skulle komma 23/2. Men jag har inte fått elstöd ännu, inte har någon annan jag känner heller. Hur många har egentligen fått elstöd? Jag tänkte denna tråden kunde vara en slags fattigmans SIFO undersökning.
Bor i elområde 1
För område 1 och 2 betalas det inte ut något nu. Bara för 3 och 4.J jowik88 skrev:Jag har gjort allt jag skulle för att få mitt elstöd.
Jag trodde det skulle komma 20e, sen när jag läste på lite bättre förstod jag att det skulle komma 23/2. Men jag har inte fått elstöd ännu, inte har någon annan jag känner heller. Hur många har egentligen fått elstöd? Jag tänkte denna tråden kunde vara en slags fattigmans SIFO undersökning.
Bor i elområde 1
https://www.regeringen.se/regeringens-politik/energikrisen/elstod-hushall/
"Den 20 februari påbörjar Försäkringskassan utbetalning av elstöd till hushåll i södra och mellersta Sverige."
Har inte sett skymten av något elstöd ännu SE3
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 034 inlägg
Inte fått varken besked eller en spänn på kontot än. Besökte Försäkringskassans hemsida, men där fanns inga uppgifter att få, ens om jag skulle loggat in. Elstödet tillhörde tydligen inte F-kassans normala system, så de kan inte visa något där.