Åååh jag ÄLSKAR fluffiga, gosiga täcken och det gör mina katter också hade varit så gott på torpet där det är kyligt och rått.
Påslakan 150*210 passar till.
 
150×210cm Har just sänkt tempen till 15 grader i sovrummet både för ekonomin men mest som ett bidrag till minskad energiförbrukning i hela landet. Så helt klart skulle det bli en fantastisk standardhöjning med ett Happy Fluffy Cloud duntäcke.
Bo From
Boksjön 254
92592 Tärnaby
 
Svar:150x210 cm
Frugan äger tydligen jordens exklusivaste täcke Engmo dun, men det är alldeles för lätt i min smak,
Jag älskar ett täcke med tyngd i men tyvärr förlorar man fluffet då.
Att nu kunna få tyngden och Jordens fluffigaste täcke i ett skulle slå frugans täcke med hästlängder och då ska det ändo var Jordens mest exklusiva täcke.
 
Happy Fluffy Cloud mäter 150×210 centimeter. Det passar i de flesta vanliga påslakan.

Det hade varit en dröm att få spendera nätterna under ett Happy Fluffy cloud. Att krypa ned i sängen och omfamnas av en varm kram. Med ett sådant täcke behöver jag inte somna för att komma till himmelriket!
 
1. Svara på frågan nedan:
150*210

2.
Jag skulle vilja vinna jordens fluffigaste täcken eftersom jag har haft mitt nuvarande täcke i 15 år och det börjar nu gå sönder. Den andra täcket skulle jag överraska min sambo med.
 
De flesta vanliga påslakan fungerar men rekommendation att ha påslakan med knappstängning eller knytband så täcket inte ” smiter” .

Om jag vinner skickar jag ett täcke till svärmor i Piteå och ett täcke till min dotter i Skellefteå sedan köper jag ett till mig själv :).
 
150×210 men passar de flesta lakan pga av sin fluffighet!

Som många andra elzon 1 har vi sänkt värmen och ligger och sover med långkallingarna på.
Vi alla fyra, (ja barnen sover oftast också här) skulle älska att gosa in oss i jordens fluffigaste täcken istället för att slåss om de magra fisfiltarna vi har i jämförelse
Snälla hjälp oss få lite flärd och lyx i vårt sovrum. Bring sexy back till vårt sovrum tack!
 
mått 150 x210

Jag vill ge detta till min fru, utan henne skulle inget fungera
 
150X200
Varför? Vem vill inte sova på moln??
 
1.Det mäter 150x210

2. Snacka om tajming! För två år sedan började jag, som till vardags arbetar som brandman, ta på mig den överväldigande uppgiften att bygga ett hus till mig och sambon med noll hantverkarerfarenhet. Det har varit en riktigt tuff period. Som värst när jag stått i snöstorm bland fladdrande presseningar och försökt mura på 6 meters höjd. Det har även givit bakslag på måendet med all stress. Speciellt eftersom vi också väntat barn.
Nu har jag med tre veckors marginal till beräknad födsel lyckats ro iland ett slutbesked i ett hus som kommer bli underbart. Vi har en säng MEN inga täcken. Så vad vore väl bättre än att få andas ut ett par veckor i skön sömn med dom här täckena och bara få må bra. Jag håller alla tummar och tår för att det här ska få sätta guldkant på vårat nya liv!
 
150 x 210 cm

Det dummaste vi gjort var att köpa ETT stort täcke. Alltid samma visa: för kallt, för mycket täcke till mig, för mycket täcke till kärestan … Varje natt är en ständig kamp. Det dras och slits, suckas och klagas. Och INGEN av oss sover bra. Tänk om vi fick varsitt täcke. Faktiskt så tror jag att ett varsitt täcke skulle ha samma effekt som lyckad parterapi!
 
150x210 passar vanliga påslakan

Jag skulle så gärna vilja överraska vår dotter som har 3 barn, det yngsta har hjärtfel och är relativt nyopererad, hon jobbar som sjuksköterska och kämpar på med extrapass för att det även ska fungera på jobbet. Hon förtjänar att få sova gott de få timmar hon hinner sova
 
Från normalstora 150•200 till 155•220 gärna med knappar el dragkedja för att hålla täcket kvar i påslakan
Frusen pensionär som vill bo kvar i egnahemmet om än kallt
MvhLena
 
150×220
Jag skulle verkligen behöva detta täckte pga att jag lever med en svår hjärtsjukdom och utreds dessutom för transplantation. Jag bor i en liten stugan som inte är isolerad för vinterbruk så när jag vaknar är det mardrömskallt. Jag brukan sätta mig med täcket om mig då jag tänder kaminen varje morgon. Brrr
 
Ett Happy Fluffy Cloud mäter 150×210 centimeter. Det passar i de flesta vanliga påslakan. Dun brukar ju flyta ut överallt .

Tänka att få uppleva minnena från de första skidresorna till alperna. Iskalla vädrade sovrum med fluffiga gosiga täcken så sov man som en stock
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.