1: 150 x 210 cm.
2: Tänk att få bädda sängen med sådan lyx! Jag villhöver verkligen den här vinsten!
 
Storlek 150x210

Varför ska jag vinna? Kanske skulle dessa fluffiga täcken hjälpa mig och min fru att sova lite bättre om nätterna. Vår 10 månader gamla dotter håller framför allt min underbara fru vaken ungefär hela nätterna. Tänk om jag då kunde överraska henne med nya täcken? Wow! Samtidigt som detta renoverar vi vårt hus på den lilla tid vi har kvar på dygnet efter vardagssysslor och jobb. Därför vore det extra härligt att få sväva bland molnen om nätterna i dessa täcken.
 
Svaret är: Ett Happy Fluffy Cloud mäter 150×210 centimeter.

Att slippa dra på sig det nuvarande täcket plus en filt (som ändå oftast ramlar av på natten) vore ju toppenskönt! Efter man njutit själv ett tag så ska jag nog bjuda in sällskap till täcket också :)
 
Ett Happy Fluffy Cloud mäter 150×210 centimeter. Det passar i de flesta vanliga påslakan.

Älskar täcken som de har i alperna har letat länge efter dessa till mig och min fru.
 
150x210 cm
Vit termometer inomhus, visar temperatur, fuktighet, står vid fönster, fuktigt ute. :rofl:
 
Minst 150x210 på påslakanet.

Vore underbart med ett nytt varmt täcke så man slipper frugans kalla fötter på nätterna.
 
Svar: täcket är 150x210 cm men vanliga påslakan passar.

Eftersom Pelletsen har blivit så dyr så kan man passa på att sänka värmen, spara energi och minska koldioxidutsläppen utan att frysa !
 
Svar: 150×210

Som i alperna!! Ja men såklart Jag blev nyfiken och läste om bakgrunden till dessa täcken, och jag kände direkt igen mig! Jag har alltid drömt mig tillbaka till täckena jag bekantade mig under 80-talets reesor till Österrike och Tyskland. Jag minns den där omhuldande känslan – som att sova i en mjukt tunnelhus; det var så vi beskrev det, min syster och jag. Jag skulle vilja ge oss ett varsitt sådant drömtäcke, nu när sömnen inte är vad den varit. Med åldern blir det allt svårare att sova, och jag hoppas att vi får återuppleva det trygga, mysiga tunnelhuset!
 
Storlek 2.10x1.50
Eftersom jag älskar att sova mycket och länge, så skulle det vara helt fantastiskt med täcken från Happy Fluffy Cloud. Jag bara hoppas hoppas att den drömmen blir sann:)
 
1. 150x210 men kan lätt anpassa sig
2. Jag lider av kroppsvärk i kombination med grova sömnproblem. Den kombon ställer stora krav på täcket. Skulle bli sååå lycklig att få "goona" in mig i ett sådant ❤️
 
Det passar med påslakan 150x210cm till dunbolster
Jag har provat det mest när det gäller täcken, men inte hittat något som uppfyller mina krav på att vara ett varmt täcke utan att bli svettig och att bli omsluten av moln låter helt underbart.
 
Täcket mäter 150x210cm, men de flesta vanliga påslakan passar!!!
Jag har aldrig unnat mig ett sånt här kvalitetstäcke men i år är året jag ska ta hand om mig så det här vore en grym start!
 
Dunbolster passar till påslakan som är 150x210cm
Jag har provat det mesta när det gäller täcken men inte hittat något som är varmt utan att bli svettig och att dessutom bli omsluten av moln låter härligt
 
Svaret är 150x210.
Jag vill vinna för just nu har vi endast ett sommartäcke som är iskallt nu under vintern så det skulle vara underbart att vinna dessa täcken.
 
150×210cm, men något större eller mindre påslakan fungerar lika bra då täcket anpassar sig väldigt bra, likt en jäsande deg

Då jag och sambon fortfarande sover med mitt gamla dubbeltäcke som jag sovit med sedan jag var runt 10 år gammal, så låt mig räkna... typ 20år (!??!!) har detta täcke hängt med. Så det är inte så konstigt att täcket har i princip 0% stoppning/fyllning kvar... känns som att sova med ett tomt påslakan hekt enkelt. Hade varit en underbar (verklig) dröm att få bädda ner sig under ett riktigt fluffigt täcke för första gången på evigheter!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.