Har nu hittat kabeln till kameran efter renoveringen så jag kan visa lite bilder på köket jag bytte.

Blev ett Kvik kök, Nero i svarthögblank.
Sökte innan jag bestämde mig av kök efter på ett svart kök , men hittade inga.
Så nu finns det för andra att titta på.

Lite bilder innan, ett grått vanligt kök.
 
  • P5260034 (Small).JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • P5260036 (Small).JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • P5260037 (Small).JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Sedan blev det så här:
Blev en tv infälld samtidigt jag höll på.
Blev även högtaler i taket som styrs från stereon i vardagsrummet.
Det är väl lite små saker kvar att fixa, men det känns klart.
 
  • P9090005 (Small).JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • P9090008 (Small).JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • P9090014 (Small).JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • P9090012 (Small).JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
En sån tapet vill jag ha - vad är det för märke??
 
Tapeten är från Midbec och kommer ifrån "Extravagance" kollektionen.
 
Snyggt! Det är riktigt häftigt med svart kök, själv blir det ett i valnöt!
 
A
Snyggt! Inte min smak på kaklet men...
 
T
Vågat men myckert läckert med svarta högblanka luckor. Lite frågetecken för fingeravtryck och damm kanske.

Gillade inte heller mosaiken riktigt, nåja resten är sketasnyggt.
 
vore schysst med en planritning! =)
 
Grattis till ett urläckert kök!

En liten, liiiten sak bara: Du sa "Blev även högtaler i taket som styrs från stereon i vardagsrummet". Hakade upp mig på det. Vi hade en sån lösning för flera år sen tills vi tröttnade på att springa in till vardagsrummet varje gång vi ville höja eller sänka ljudet. Numera har köket sin egen hifianläggning (Minipoddar är läckra). Eller har ni fjärr utan IR till stereon?
 
Biet; Ingen ir lösning, men jag slipper spela allt för högt på högtalarna i vardagsrummet nu tack vare högtalarna i köket.
Klart bättre än innan, då jag inte hade några alls. Men jäklar va det går att spela i köket oxå nu:)
Denon förstärkaren med 2-zons lösning funkar bra till mig. Men visst, Minipoddar är läckra.

Ang glasmosaiken vissa inte gillar, var lite skeptisk jag med i början innan jag köpte det.
Men jäklar va den är snygg på kvällen när det är lite porrbelysning i köket, får en jäkla glimm i glaset då och är så mustigt. Den får inte sin rätta färg på bilderna tycker jag.
Men jag kan förstå att alla inte kan gilla det. Inte det svart köket heller, typ som jag som är så less på ek kök.
Jag är glad att jag vågade ta ett svart kök, trots många protester. Och alla har ändrat sig nu när dom sett det på plats.
Eller så vågar dom inte säga annat.

Planlösningen ser ut så här. Lite ändringar blev det i verkligheten.
 
  • svart 2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Skulle gärna få märke på mosaiken, jag tyckte den var supersnygg! Gärna pris också, så man vet om man ska fortsätta drömma... :)
 
pokergirl skrev:
Skulle gärna få märke på mosaiken, jag tyckte den var supersnygg! Gärna pris också, så man vet om man ska fortsätta drömma... :)
Köpte det på Lhådös kakel i Enköping, kom inte ihåg vad butikspriset är. Men ligger runt 2000kr/m2.
Heter "Rubin" och finns på sid 94 om du laddar ner huvudkatalogen på deras hemsida.
http://www.lhadoskakel.se/default.asp?menu=2
 
Tackar! Ska kika direkt!!! Det var bara så snyggt!
 
"Bar matplatsen" ser riktigt schysst ut. Måste vara smidigt om man har trångt kök.
 
A
Edvuld skrev:
"Bar matplatsen" ser riktigt schysst ut. Måste vara smidigt om man har trångt kök.
Tar väl lika stor plats men färre sittplatser. mer förvaring iof. Kul att se nått annat iaf
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.