År 2000.
Efter ha använt Festos ett flertal maskiner i arbetslivet känns det som helt ok att kunna fortsätta med när man taget steget in till den intressanta pensionärsvärlden och fortfarande vill utöva lite hobbysnickeri med maskiner som man vet uppfyller den kvalitet som man eftersträvar.
 
År 2000 bytte Festo Tooltechnic namn till Festool.

Vore kul och skönt med en egen skruvdragare av bästa kvalité då jag i dagsläget lånar min pappas varje gång behovet av en skruvdragare dyker upp.
 
Festo Tooltechnic blev Festool år 2000

Då min nuvarande skruvdragare börjat sjunga på sista versen, efter 10 års slit i form av att den dragit in tusentals skruvar och borrat ett hundratal borrhål i samband med olika byggprojekt, så skulle en (borr)skruvdragare från Festool komma väl till pass till de kommande projekten där en del borrande och skruvande väntar. Skruvdragaren skulle också kunna förhindra en del galna projekt genom att dra åt några av alla lösa skruvar man har i huvudet. ;)
 
År 2000 bytte dom namn.

Jag har en hoper blåa Bosch verktyg, men för att kunna använda Centrotec tillbehören fick jag lov att ta fram vinkelslipen, det känns inte som ett långsiktig lösning om man inte vill riskera att hamna på "hett ställe" efter döden.

Se film på resultatet nedan.
https://www.byggahus.se/k/4724533/?m=video&u=14446

Skulle jag bli den som vinner skruvdragaren lovar jag båda mina älsklingskatter och Er att bygga ett nytt fint hus till dom, nåt som skjutits på i nåt år nu...
Ett projekt som kommer kunna följas här på Byggahus.
 
År 2000

Behöver en pålitlig skruvdragare till allt smågrejs som ska fixas hemma, allt från möbler som behöver monteras och lagas, en platsbyggd förvaringshylla i ungarnas rum, lådbackar till hobbyrummet, garageförvaring, och så kanske det kan bli tid över att fixa den där kaninburen som det har tjatats om så länge! ALLT är möjligt med bra verktyg
 
År 2000.
Har sedan förut några Festool maskiner, som verkligen fått bekänna färg, alla med ett undantag utan problem. Ett lager gick sönder i överhandsfräsen, skickade den till Festool, tre dagar senare låg den på bron när jag kom hem efter en promenad med hunden. Frakt, lager och arbetskostnad drygt 300 kr, otroligt billigt och snabbt tycker jag.
 
År 2000 blev det Festool istället för Desto.
Jag har en C12 från 2011 men nu är batterierna väldigt dåliga. Om jag skulle vinna maskinen så kan fortsätta att använda vinkel-och förskjutna chucken vilket vore helt fantastiskt bra
 
Svar år 2000.
Jobbade som sidekick åt en snickare under 90-talet. Och chefen började köpa en massa festool, vilka maskiner! Nu är jag glad hemmabyggare och har åtminstone investerat i en Festo sänksåg, men en av deras skruvdragare är ju drömmen. Så skulle ni välja mig lovar jag posta en video på en glädjedans! :crysmile:
 
S
År 2000.

Jag köpte en Festool C12 2005 som jag använde till 2020 innan jag skänkte bort den. Om den höll i 15 år så borde en ny T18 hålla lika länge tänkte jag.
Om jag får vinner C18 då behöver jag inte köpa en ny skruvdragare förrän 2050. (y)
 
År 2000

Min skruvdragare från 2008 börjar bli till åren och jag skulle behöva en ny!
 
Festo ändrade namn år 2000!Den här hade passat bra till mitt köksprojekt och till mina andra älsklingar sänksågen, sticksåg, handöverfräsen och dammsugare!
 
År 2000

till våren ska bla hönshus byggas till hönorna som väntar ivrigt på att få flytta hit, då vore det inte fel med en riktigt bra skruvdragare
 
År 2000

Älskar små maskiner och den här maskinen skulle lätt kunna ersätta de få fall jag måste använda min stora skruvdragare.
 
1. År 2000
2. Nu, när styrkan i mina händer minskar med tiden, skulle jag verkligen vilja använda det här praktiska verktyget.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.