K K. L skrev:
Jag har redan snöat in på Makita.:rofl:
Smileyn kom inte med på mitt inlägg.

Sanningen är nog den att man snabbt överskrider sin verktygsbudget flera år framöver tack vare den här tråden
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Anonymiserad 128745 och 5 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Angående besseytvingarna. De är slut, men det låga priset är kvar. Det går att lägga dem i korgen så blir det ett köp när de kommer in i lager igen. Det är lite olika om det priset följer med till nya leveransen, men inland funkar det. Annars är det bara att avboka när man får mail om att ordern är redo att packas. Kostar inget, riskar inget och värt att testa för som är sugna.
Funkar fint att göra så, mitt rekord är nog fyra månader innan varan kom in igen och skickades, till det låga priset jag köpte för.
 
  • Gilla
Hep och 3 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Dom har kanske inte kvar den.
Jag köpte min där för runt ett år sen. :cool:
Funderar på att beställa den. Är du nöjd med din ?
 
Missade "rean" på Tormeks htk806 (1699) men någon annan kanske har nosat upp ett bättre pris den senaste tiden?
 
F Fredrik K80 skrev:
Funderar på att beställa den. Är du nöjd med din ?
Ja, fast jag saknar en funktion. Att kunna nolla den i valfritt läge och att den sen mäter från den nya referenspunkten.
Men annars har jag haft mycket användning för den.
 
  • Gilla
Fredrik K80
  • Laddar…
Blå Bosch 12V slagskruvdragare av äldre modell (100Nm) med batterier till bra pris, GDR 120-Li 2x1,5Ah för 1386 kr. Enligt Amazon ingår 2x1,5 Ah, enligt Bosch 2x2,0 Ah.

Blå och svart Bosch Professional sladdlös impact driver, röd knapp, designad för skruvdragning och borrning.

https://www.amazon.se/-/en/gp/product/B0728BM1XK

Pris enligt Prisjakt ca 2400 kr.
 
zarkov zarkov skrev:
Blå Bosch 12V slagskruvdragare av äldre modell (100Nm) med batterier till bra pris, GDR 120-Li 2x1,5Ah för 1386 kr. Enligt Amazon ingår 2x1,5 Ah, enligt Bosch 2x2,0 Ah.

[bild]

[länk]

Pris enligt Prisjakt ca 2400 kr.
Det här är en gammal modell som Bosch inte markandsför i Europa. Den har inga fördelar jämfört moderna varianter med borstfria motorer typ GDR 12V-110 (Köpte min solo för 900:- på rea)
 
  • Gilla
hus520 och 1 till
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Det lönar sig nästan alltid att gå in i dessa bygglador o kika runt när man har vägarna förbi och tid över.

I dag fylldes vagnen med lite sortimentlådor på Hornbach i Norsborg.

[bild]
Visste väl att det fanns en anledning till att jag hoppade över Bauhaus 50 % på stanley-diton under BF.

Sortimentlådor från Industrial på Hornbach i Norsborg:

https://www.hornbach.ch/shop/Profi-...-Euro-Plus-Pro-K-44-144/10491221/artikel.html

https://www.hornbach.ch/shop/Sortim...roPlus-Pro-KC-44-150-2L/10582387/artikel.html


https://www.hornbach.ch/shop/Sortim...schwarz-inkl-14-Faecher/10331449/artikel.html

Stapelade genomskinliga plastbackar på metallhylla i lager eller butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Reaprisetikett på hylla, anger sänkt pris från 295 till 59 SEK, säljer sortimentskoffert med 14 fack.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Organiseringslådor på hylla, transparenta lock, blå spännen, byggmarknad eller verktygsaffär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Reaprisetikett på hylla i butik visar stort prisavdrag, tomma hyllor i bakgrunden, indikerar utförsäljning eller rea.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Sortimentslåda i plast för förvaring, med prislapp och hyllkant, i affärsmiljö. Transparent lock, flera fack. Reapris.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
Bongtor och 5 till
  • Laddar…
Är det bara i Norsborg? På Hornbach.se är det normalpriser...
 
G Gri11en skrev:
Är det bara i Norsborg? På Hornbach.se är det normalpriser...
Den 9:e så fanns det en del lådor i butiken i Rissne, men bara 50 % av ordinarie pris.

Teoretiskt sett så skulle du nog kunna åka till vilken Hornbach som helst och visa mina bilder och be om 80 % rabatt du också :)
 
  • Gilla
Renhorn och 1 till
  • Laddar…
Classe har en kampanj.

Erbjudande om 20% rabatt för medlemmar vid köp online över 500 kr med kod CLUB20.
 
  • Gilla
LoweW och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Classe har en kampanj.

[bild]
Om de nu bara kunde lösa in presentkort online år 2023....
 
  • Gilla
john.h och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.