Redaktionen Redaktionen skrev:
Hur bygger man ett badrum med våtrumsskiva som väggmetod? Och vad kostar det att bygga badrum med våtrumsskiva? Byggahus.se har undersökt saken.


Du kan läsa artikeln här: Bygga badrum med våtrumsskiva - kostnad och steg för steg
Kolla hur mycket vattenskador dom har vissa hustillverkare som använde fiboskivor. Ja har varit på en hustillverkare och dom sluta med fibo efter 145 badrum med vattenskada
 
Varför skriver ni att de bara finns fyra olika badrum?
 
Ta bort den här artikeln och sluta uppmuntra till oseriösa renoveringar. Jag är så himla trött på quick-fix och fusk bland dessa husflippare. Det ser bra ut första året, sen börjar billigheten ta ut din rätt. Det är genomgående i allt. Soffan för 1200kr är helt slut. Tv-bänkens laminat har släppt efter fukt från ett glas vatten. Fusk fusk fusk. Billigt billigt prisvärt. Det finns inga genvägar. Och kom inte med dessa ursäkter att det bara är till lillrummet eller sommarstugan. Åk till Rumänien på besök och ni får se hur det slutar när allt är FUSK.
 
  • Gilla
  • Haha
Abc Defg och 2 till
  • Laddar…
Gillar Fibo tresbo ,på dom flesta campingar mm som man varit på i Norge har dessa skivor, görs underlaget rätt funkar dessa kanon. Har själv gjort 3 badrum med dessa skivor, men jag har först satt plywoodskivor bakom 12-15mm tjocka, då har man mer att skruva i när tvättställ mm som ska skruvas upp.
 
  • Gilla
Liljeros
  • Laddar…
Nu tänkte jag visa hur resultatet blir av allt detta billiga fusk som säljs på marknaden.

Reser runt en hel del och brukar roa mig med att kontrollera fuskbyggarnas mecka - hotellbadrum.

I den här symbiosen som uppstår mellan giriga ägare och lågoffertande fuskbyggare tillåts alla dessa fullösningar frodas. Jag låter denna faktaruta stå som en kommentar till hur jag ser på ägare/hantverkare/gäst i ett hotellperspektiv av husägande.

Parasitism är ett förhållande mellan organismer där den ena organismen, parasiten, utnyttjar värdorganismen för egen vinning på ett sätt som skadar värdorganismen och drar näring ifrån organismen.
Jag kan fanimej inte fatta hur man kan sjunka så här lågt. Det var som att befinna sig på en blandning av ett flygplan och ett SJ-tåg när man klev in i denna gjutna form. Det är bara ett exempel på avskräde som säkert kommer saluföras hos vanligt folk.

Modernt badrum, badkar, dusch, spegel, vita väggar, klagomål om väggmaterial, saknad silikon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Badrum interiör, duschhörna, textbubblor, hygienprodukter, spegel, handduk, modern design.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Badrumsskåp öppet, rörarbete, handdukar, kritik text, papperskorg, ojämnt golv, bristfälligt hantverk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Skylt med text "Fusk som förstört väggen bakom handfatet", blå markering, skadad vit vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Text på vägg, reflexion, blå cirkel grafik överlagd, del av handtag, inomhusmiljö, lite dunkelt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Dusch med stel slang som inte vill hänga rakt; flaskor och kakel syns. Text klagar på slangen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Flygplanstoalett med öppen dörr, text och emoji, blå och vit interiör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Köksvrå med mikrovågsugn, vattenkokare, kaffekoppar, snacks, roligt meddelande, emoji som flinar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

 
  • Gilla
BaltzarH
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.