H Hans G2 skrev:
Raaco handybox brukar vara poppis

599 hos Classe
[länk]

Prismatchas med fördel hos Hornbach för 539 kr
Har sålts hos Amazon minst några veckor för runt 600kr(varierar med växelkurs).
Går att prismatcha Amazon.se mot Hornbach(men Bauhaus godkänner endast fysiska svenska butiker)
 
Redigerat:
  • Gilla
richardtenggren och 6 till
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
20% rabatt på lagerförda elverktyg från Hikoki och DeWalt hos Bauhaus.

Yale Doorman V2N Bundle silver (inkl Verisuremodul och brygga samt tre nyckeltaggar) för 3195, ord 4195.

[länk]
Går ofta att köpa helt nya via Tradera för mellan 2,200 & 2,500kr. Har själv köpt tre st och funkat kanon! Dock utan brygga.
 
  • Gilla
VLJ och 1 till
  • Laddar…
nikasp
Har tänkt i 10 år att jag borde köpa en mutterknack till hjulskiften. Har två bilar och släp så det blir några per år. Vägrar köpa för billiga stulna Makita på Blocket eller Marketplace så testar den här för 799 spänn. 350 Nm moment, läst dåligt om 230-250 Nm att man måste lossa med skaft. Kolborst oldschool men funkar nog bra till bilar och lite fransk skruv.

https://www.jula.se/article-015385

Sladdlös slagborrmaskin med batteri och laddare, röd och grå, varumärket 'MEEC Tools'.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
daddydj och 2 till
  • Laddar…
nikasp nikasp skrev:
Var hittar du det, knappast nytt? Absolut billigaste jag ser är en för 1700 på Amazon men då specad till 200Nm vilket känns lite klent. Obs, medveten om att det kan finnas glädjesiffror men här är några besvikna: [länk]
Jag har haft min GDX 18V-EC (185Nm) ett gäng år och den modellen verkar pensionerats nu, men det gick att köpa den nu och då i det spannet.
180Nm ska väl inte vara några bekymmer speciellt inte om man drar och lossar med samma maskin, jag drar alltid på läge 2 och lossar utan bekymmer på läge 3. 140Nm rekommenderar Volvo till skruvarna på V90, gissar det är tämligen lika oavsett märke.

Det finns alltid värre grejer på nån verkstad som kanske inte tänker hela vägen när de drar kunders hjul, sånt blir svårt att ta höjd för. :oops:

Hittade denna strax över mitt prisintervall.
Online butiksproduktbild av Bosch Professional 18V slagskruvdragare och L-BOXX förvaringslåda, utan batteri.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Gissar den är efterträdare till den jag har.(y)
Under Black Week och diverse Boschkampanjer bör priset på ovan och 200 varit under 1500:-.
 
I
Redigerat:
Tips om verktyg till bra pris - eller? :surprised:

Ett begagnat Bahco Ergo 8032 stämjärn för 830kr med frakt!
Vilket märke blir klenod om 20-30 år? :thinking:

Verktyg, Bahco-stämjärn, auktion, slutsålt, träbakgrund, information om slutpris och bud.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

 
  • Wow
Immobil
  • Laddar…
Detta för 985kr är ganska hyfsat?
 
  • Bosch batterier och laddare. Två svarta batteripaket och en laddstation. 12V system, professionellt verktygstillbehör.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
zarkov och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Rätt ok pris på Bahcos 3ton domkraft.
[bild]
[länk]
Borde gå att prismatcha på Bauhaus, då blir det ännu billigare, typ 2175kr
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag har raderat inlägg som var off topic.

Här tipsar vi endast om var man kan fynda billiga verktyg (specifika erbjudanden och rabatter).

/Moderator
 
  • Gilla
Götesjö och 22 till
  • Laddar…
  • Gilla
RompisKompis
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.