pjgb pjgb skrev:
GAAAAHHHH….
Kattskrället kommer in med en livs levande skogsmus, släpper ut den i vardagsrummet varpå den springer in under sockeln på bokhyllan med hela sambons studentlitteratur…
och så finns det de som hävdar att katter är att föredra framför musfällor :)
 
  • Haha
pjgb
  • Laddar…
Klockan ställd på 5.30, hallen full med packning för 7 timmars bilresa till svärföräldrarna, frukostmackor färdiga i kylen för att ätas i bilen, katten satt på fasta för att inte få stressmage i bilen. Yngsta dottern vaknar med 40 graders feber. Mer ledset än argt GAAAAAHHH. :cry:
 
  • Ledsen
Anna_H och 17 till
  • Laddar…
S sunqan skrev:
och så finns det de som hävdar att katter är att föredra framför musfällor
Naturligtvis är katter att föredra. Har aldrig blivit väckt av en spinnande musfälla som buffar mig i ansiktet och inte vill jag bli det heller. ;)
 
  • Älska
  • Gilla
  • Haha
Anna_H och 4 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!! Kan vi inte starta en till plejdtråd.

Inläggstitel med fråga på forum, Super Mario-ikon, 31 svar, över tusen läst. Skärmbild av två forumtrådar med rubriker relaterade till Plejd, användarkommentarer, och antal visningar. Screenshot from 2022-12-23 16-35-11.png Onlineforumstråd; namn "Plejd"; 176 svar; 11,114 läst; symbol för elektricitet; tidsspann 17d.
GAAAAHHHH!!!
 
  • Gilla
  • Haha
andreascarlsson och 11 till
  • Laddar…
H
GAAAAHHHH!!! Hittade lite knölar i sommars, fick tid för testtagning 28 oktober och idag 23 december får man beskedet att det krävs en fördjupad undersökning och man är kallad till ultraljud och biopsi och träff med läkare. Varför kan de inte vänta tills efter julafton att skicka ut detta. Ja, jag förstår att självklart kan man inte hålla in sådana här besked, men inte så mycket kvällen före julaftonkänsla för mig just nu. GAAAAHHHH!!!
 
  • Ledsen
  • Älska
  • Wow
fremax och 28 till
  • Laddar…
Blodsoppen
H husdrommaren skrev:
GAAAAHHHH!!! Hittade lite knölar i sommars, fick tid för testtagning 28 oktober och idag 23 december får man beskedet att det krävs en fördjupad undersökning och man är kallad till ultraljud och biopsi och träff med läkare. Varför kan de inte vänta tills efter julafton att skicka ut detta. Ja, jag förstår att självklart kan man inte hålla in sådana här besked, men inte så mycket kvällen före julaftonkänsla för mig just nu. GAAAAHHHH!!!
Tråkigt att höra. Önskar dig lycka till.
 
  • Gilla
  • Älska
husdrommaren och 1 till
  • Laddar…
GAAAHHHH!
Strul!
Köpte Nintendo Switch "Just Dance 2023" till dottern.
Måste logga in med UBI-soft konto. Kommer inte ihåg inloggning (senast jag spelade var 2006).
Dottern tittar länge på mig, tröttnar och går in på sitt rum....
Återställer lösen, kommer inte ihåg användarnamn, söker och hittar till slut.
Äntligen kan spelet börja.

Men HELA syftet med Nintendo är ju att köpa en plastbit och trycka in den i maskinen, och det FUNGERAR!
Det är ju hela vetet att man skall behöva vara IT-admin hemma på julen.
 
  • Arg
  • Ledsen
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Gaaaahhhh
Fortfarande bannad, men inom kan jag önska vänner och släkt God Jul.
Skärmdump från Facebook, varningsmeddelande om kontobegränsning, meddelar regelbrott, överlappad navigering och symboler.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Dan_Johansson
  • Laddar…
Du får äta mer pepparkakor.
 
  • Älska
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
raveper raveper skrev:
Du får äta mer pepparkakor.
Funkar pepparkaksdeg?
Jag är mest förbryllad över vad jag gjort för övertramp...:thinking:
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Funkar pepparkaksdeg?
Jag är mest förbryllad över vad jag gjort för övertramp...:thinking:
Använt Facebook? GAAAAHHHH!!!
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 6 till
  • Laddar…
A
H husdrommaren skrev:
GAAAAHHHH!!! Hittade lite knölar i sommars, fick tid för testtagning 28 oktober och idag 23 december får man beskedet att det krävs en fördjupad undersökning och man är kallad till ultraljud och biopsi och träff med läkare. Varför kan de inte vänta tills efter julafton att skicka ut detta. Ja, jag förstår att självklart kan man inte hålla in sådana här besked, men inte så mycket kvällen före julaftonkänsla för mig just nu. GAAAAHHHH!!!
Du får försöka se det som att du är inne i systemet, och inte ligger underst i pappersbunten. Jag fick liknande besked inför en semester för 17 år sedan. Jag hade en lunginflammation som inte riktigt gav med sig, och det var tyvärr i mitt fall ngt mer. Men jag knallar fortfarande runt och snickrar, det mesta är som vanligt, trots en halv högerlunga. Hoppas allt går bra för dig, önskar dig lycka till:heart:
 
  • Älska
  • Gilla
Krille4 och 6 till
  • Laddar…
Gaaaahhhh! Grabben fick en drönare från Claes Ohlson i julklapp. Ena motorn gick inte + att den var lite plastig. Åkte in till Norrköping (3,5 mil) reklamerade, åkte till Elgiganten och köpte en DJi. Ägnade sedan 3 timmar åt att försöka uppgradera den för att kunna flyga (den klagade på fel fw) både via appen och DJi assistance. Gick inte, till sist stod det att den behövde skickas tillbaka. In till Elgiganten igen, tänkte inte på att det var Annandagen, kom till butiken 2 min efter stängning.
Nytt försök imorgon igen ....
Checklista för drönare, flera fel påpekas, otillräcklig GPS-signal, kan inte lyfta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Drönarprogramvaru-gränssnitt visar felmeddelanden, starkt begränsad flygförmåga, uppmanar kontakt med support.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
  • Haha
Dilato och 4 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Gaaaahhhh! Grabben fick en drönare från Claes Ohlson i julklapp. Ena motorn gick inte + att den var lite plastig. Åkte in till Norrköping (3,5 mil) reklamerade, åkte till Elgiganten och köpte en DJi. Ägnade sedan 3 timmar åt att försöka uppgradera den för att kunna flyga (den klagade på fel fw) både via appen och DJi assistance. Gick inte, till sist stod det att den behövde skickas tillbaka. In till Elgiganten igen, tänkte inte på att det var Annandagen, kom till butiken 2 min efter stängning.
Nytt försök imorgon igen ....
[bild] [bild]
Vilken DJI modell är det?
Låter som ni haft riktig otur. :(
 
En Mini SE med lite extra batterier och väska. Klagade över fel fw men gick inte att uppdatera, stod att den hade den senaste. Laddade ner DJi Assistance och höll på, till sist stod det att den behövde service...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.