T TowaTei skrev:
Vilket härligt hus! Dessutom hyfsat välbevarat på sina håll!
Ja, väldigt fint och många bevarade eller återställda detaljer.
Lite kul uppsättningar av TV, så uppenbart att de ligger vi varsin soffa och ser på olika program :rofl:

Och inredningen köper de på Newport, känner igen pläden och lakanen från "hans" sovrum....
 
Anna_H Anna_H skrev:
Ja, väldigt fint och många bevarade eller återställda detaljer.
Lite kul uppsättningar av TV, så uppenbart att de ligger vi varsin soffa och ser på olika program :rofl:

Och inredningen köper de på Newport, känner igen pläden och lakanen från "hans" sovrum....
tror det bara finns en hans
 
Anna_H Anna_H skrev:
Lite kul uppsättningar av TV, så uppenbart att de ligger vi varsin soffa och ser på olika program :rofl:
Haha, ja jag noterade också teve-apparaterna - och det fanns ovanligt många i det hemmet. iallafall ovanligt många i kombination med inredningsstilen i övrigt.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
M maria01 skrev:
tror det bara finns en hans
Säljarnas kön bryr jag mig inte om, men två soffor med TV i "fotändan" fanns det iallafall :crysmile:
 
B b8q skrev:
[länk]

Kanske lite FÖR renoverade, men annars!
Hade pengar varit en tillräcklig resurs så hade jag köpt direkt!
 
måste vara nåt fel på bilden

lite konstigt att man valde separatgarage i den här prisklassen
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
I gulliga lilla Vadstena.
[länk]


[bild]
Ståtligt! Men vad händer på första bilden, kolla halvmålnefönstret längs upp. *?*
[länk]
Den övre delen av fönstret är bara målad på fasaden.

Byggnadens fasad med inskriptioner, anger arkitekt, byggår och renovering, klassisk arkitektur, blå himmel, tre fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
M maria01 skrev:
måste vara nåt fel på bilden

lite konstigt att man valde separatgarage i den här prisklassen
Hur menar du? Vidbyggt garage är för arbetarklassen.
För de välbärgade så gömmer man garaget och låter tjänstefolket köra fram bilen :p
 
  • Haha
maria01
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Ståtligt! Men vad händer på första bilden, kolla halvmålnefönstret längs upp. *?*
Anna_H Anna_H skrev:
Den övre delen av fönstret är bara målad på fasaden.
Nej, det är ett riktigt fönster. Tomten är väldigt liten åt det hållet, så jag skulle tro att man har tagit kortet med ett kraftigt vidvinkelobjektiv för att få med hela huset. Sen har man använt en programvara som automatiskt korrigerar bilden så den blir rak och fin och den programvaran har blivit lurad av nåt och misslyckats just där uppe.

På Google streetview ser det ut så här:

Byggnadsfasad med fönster, trädgrenar, klassisk arkitektur, solsken, skylt ovanför fönstret.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
HOBBY ARCHITECT och 3 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Nej, det är ett riktigt fönster. Tomten är väldigt liten åt det hållet, så jag skulle tro att man har tagit kortet med ett kraftigt vidvinkelobjektiv för att få med hela huset. Sen har man använt en programvara som automatiskt korrigerar bilden så den blir rak och fin och den programvaran har blivit lurad av nåt och misslyckats just där uppe.

På Google streetview ser det ut så här:

[bild]
Så, inte ett dolt fel alltså?
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
dåligt med bilder på huset? dom fönsterna passar inte huset dok ser mer ut som från nåt kontor
 
Henningelvis Henningelvis skrev:
Så, inte ett dolt fel alltså?
Inte nu längre.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.