Demmpa Demmpa skrev:
Makita borrmaskin AX 34551 [länk]
Gissar på att det är en HP457DWE. Inte kompatibel med LXT. Förmodligen något rebrandat som mest verkas säljas i UK.
 
  • Gilla
Stefan10 och 3 till
  • Laddar…
Någon som vet nåt om wifi extendern?
Xiaomi tror jag det var, behöver lite extra kräm till shelly puckarna
 
nino nino skrev:
Någon som vet nåt om wifi extendern?
Xiaomi tror jag det var, behöver lite extra kräm till shelly puckarna
Har inte provat just den där, men för Shelly bör den duga gott.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Någon som testat väderstationen på Lidl? Min googling antyder att den fungerar med RFXCOM, men är det någon som verkligen vet om den gör det?

I så fall är det en billig tempsensor i alla fall...
 
Jag har förra årets Lidl-väderstation och den funkar i Rfxcom. Den är lik men inte identisk så ta det för vad det är värt...
 
  • Gilla
pacman42
  • Laddar…
Köpte den omtalade svetsen när jag var in på Lidl. Fanns 5st på hyllan så varför inte :)
Var får man tag i bra prisvärd bättre tråd än den som följde med, vad kan ni rekommendera?
 
Telwin tråd har jag för mig skulle funka bra enligt youtube kanalen Bönderna på Gotland.
 
  • Gilla
-jonte-
  • Laddar…
För kännedom så får man 20% av på all Parkside om man aktiverar i Lidl plus appen....
 
  • Älska
Appendix
  • Laddar…
M MagicFingers skrev:
För kännedom så får man 20% av på all Parkside om man aktiverar i Lidl plus appen....
Gäller till 11/12
 
Nu när mjölken har blivit så dyr får man köpa gårdagens baguetter istället på vägen ut från kassan.

Bilrekonditioneringstillbehör: batteriladdare, startbooster, bilkryp och pall. Verktyg förpackat i kartonger på grå disk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Lilllen och 2 till
  • Laddar…
Du tänker att du ska få ligga om du är snäll..
 
  • Haha
nissenhj
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Nu när mjölken har blivit så dyr får man köpa gårdagens baguetter istället på vägen ut från kassan.

[bild]
Vad kostade garagebrädan?
 
Jag köpte LED-panelen idag, vi får se hur bra den blir som takbelysning i en korridor...
...tanken är att den skall ha olika färg beroende på tid på dygnet och att den skall tändas automatiskt med en IKEA rörelsesensor.
 
pacman42 pacman42 skrev:
Jag köpte LED-panelen idag, vi får se hur bra den blir som takbelysning i en korridor...
...tanken är att den skall ha olika färg beroende på tid på dygnet och att den skall tändas automatiskt med en IKEA rörelsesensor.
Den får du gärna recensera lite när du satt upp den. Är på jakt efter dimbar garagebelysning men det finns ju i stort sätt inte så något sånt här är väl närmsta man kan komma för något vettigt. Max lumen och höjd på den får du gärna kolla om det står på lådan eller så. Lidl är inte direkt bra på att skriva ut sina specifikationer.
 
  • Haha
pacman42
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.