A Aunty skrev:
men skojar du eller?, du kan inte leta på pizzerior förstår du va?'

varenda större bygghandel har det på lager och i princip alla beställer det åt dig om du frågar.
Känsligt med isolering? Länka gärna i stället
 
A
L Ljunkis skrev:
Känsligt med isolering? Länka gärna i stället
inte känsligt men någon som inte ens försöker.

gå in på valfri Beijer dom säljer även till privatpersoner
 
  • Gilla
Nikkar
  • Laddar…

Bästa svaret

Rickard.
Alla proffsbutiker kan garanterat ta hem åt dig om det är värt det besväret men jag tror som du verkar ha sett att det inte är så vanligt med 60cc skivor på hyllan.

Skivorna är ungefär 120cm så delar man dom på mitten ska dom passa in på 60cc oavsett bredd så det kanske är en idé. Vet inte vilket sätt som är enklast.
 
Redigerat:
A Aunty skrev:
inte känsligt men någon som inte ens försöker.

gå in på valfri Beijer dom säljer även till privatpersoner
Skicka en länk istället om det är så enkelt
 
Rickard.
A Aunty skrev:
vet inte vilken tjockleck men bara att välja

[länk]
Skärmdump av webbsida, listning av platser i Stockholm med produkter inte tillgängliga för köp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
A Aunty skrev:
vet inte vilken tjockleck men bara att välja

[länk]
95 mm. Så din länk hjälpte inte tyvärr. Några fler länkar?
 
A Aunty skrev:
varenda större bygghandel har det på lager och i princip alla beställer det åt dig om du frågar.
Tyvärr är isolering för stålreglar ganska ovanligt i butik. Den som brukar finnas på lager är för träreglar och då fattas det, som TS skrev, 45 mm om man har en tunn stålregel istället för en 45 mm tjock träregel.
 
Rickard.
A Aunty skrev:
vad är problemet?

[länk]
Troligtvis att den bara är köpbar i 2 varuhus i hela landet och ingen i Stockholm.
 
A
Rickard. Rickard. skrev:
Troligtvis att den bara är köpbar i 2 varuhus i hela landet och ingen i Stockholm.
men ska jag beställa den åt honom också?
 
Rickard.
A Aunty skrev:
men ska jag beställa den åt honom också?
Det hade väl vart gulligt efter du i princip idiotförklarat ts och påstod att *varenda större bygghandel har det på lager* i inlägg 15.
 
Redigerat:
  • Gilla
Joak och 2 till
  • Laddar…
C/c 600mm för stålregel är inte så vanligt då 1200mm skivor inte är godkänt att använda om man ska följa AMV. Skulle chansa på Woody, Optimera eller liknande. Det finns att beställa men kan vara så att minimun mängd är 1pall
 
A
Matti_75 Matti_75 skrev:
C/c 600mm för stålregel är inte så vanligt då 1200mm skivor inte är godkänt att använda om man ska följa AMV. Skulle chansa på Woody, Optimera eller liknande. Det finns att beställa men kan vara så att minimun mängd är 1pall
Hittepå, finns inga förbud mot 1200mm skivor.
 
L Ljunkis skrev:
Ja, det kommer jag göra för mina cc60 reglar såklart. Men som sagt hittar bara ett ställe i Sthlm som säljer det.
Har du hittat en leverantör som har vad du söker ser jag inte problemet, handla!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.