Någon som tydligen är väldigt nöjd med sin såg och anser att den är värd mkt mer än 79.90 som andra dödliga kunde/kan köpa den för.
:crysmile::crysmile:

Japansk såg på vit bakgrund, röd-svart handtag, till salu i Helsingborg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
MickeLarsson och 8 till
  • Laddar…
Dheri Dheri skrev:
Kan den lysa under tiden man har laddsladden inkopplad?
Nu har jag äntligen testat detta, och tyvärr är svaret nej, det går inte att låta den lysa samtidigt som den laddar. Den stänger av sig tvärt när man ansluter laddare.
 
S Skogsmusen skrev:
Någon som tydligen är väldigt nöjd med sin såg och anser att den är värd mkt mer än 79.90 som andra dödliga kunde/kan köpa den för.
:crysmile::crysmile:

[bild]
Jag tror tvärtom att det är nån som är missnöjd med sågen och därför väljer att sälja den, att passa på och tjäna en slant är väl inte fel?
 
  • Gilla
Skogsmusen
  • Laddar…
L Lilllen skrev:
Nu har jag äntligen testat detta, och tyvärr är svaret nej, det går inte att låta den lysa samtidigt som den laddar. Den stänger av sig tvärt när man ansluter laddare.
Tack för rapporten! Jag upplever att det tyvärr är ett ganska vanligt fenomen med lampor som laddas via usb. Så det var inte så oväntat även om jag hoppades att det skulle vara annorlunda.
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
Dheri Dheri skrev:
Tack för rapporten! Jag upplever att det tyvärr är ett ganska vanligt fenomen med lampor som laddas via usb. Så det var inte så oväntat även om jag hoppades att det skulle vara annorlunda.
Ja, det kanske är så. Jag har väl mest lampor vars batterier jag tar ur och laddar i extern laddare.
Som jag var inne på förut så laddar den väldigt länge också. Har nu laddat den full sedan jag använt den runt 1,5-2h. Det positiva var att den lyste bra under hela tiden. Det negativa att det tog 4,5h att ladda den efter.
 
C
Dheri Dheri skrev:
Jag upplever att det tyvärr är ett ganska vanligt fenomen med lampor som laddas via usb.
Ja, det gäller så gott som alla batterilampor, även de som inte laddas med just USB. Antar att det beror på att laddaren är för klen för att driva lampan. Än mindre ladda batteriet samtidigt.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Har du hunnit prova den?
Nu så. Kopplade in den, bara att köra. Svetshjälmen funkade till raka snitt längs en trälinjal, men var för mörk för frihandsskärning.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Nu blir Parkside avundsjuka? Man håller i en Makita borrskruvdragare. Annons för produkt, inkluderar batterier, laddare, specialpris 1699 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
henq henq skrev:
Nu blir Parkside avundsjuka?[bild]
Är det på Lidl? Vilket reklamblad hittade du det i?
 
Alatan Alatan skrev:
Är det på Lidl? Vilket reklamblad hittade du det i?
Black friday deal på lidl.
 
Skumt att inte ens Makita verkar ha någon som helt information om den där...
 
useless useless skrev:
Skumt att inte ens Makita verkar ha någon som helt information om den där...
Det är nog ingen maskin de är stolta över.
 
  • Gilla
MagicFingers
  • Laddar…
J john.h skrev:
Det är nog ingen maskin de är stolta över.
Det är ju inte ens ett speciellt bra pris...

Man får ju en DDF484RTJ med "systainer" och 2x5 Ah batterier för mindre än en tusenlapp mer..
 
  • Gilla
hyggabus och 1 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Det är ju inte ens ett speciellt bra pris...

Man får ju en DDF484RTJ med "systainer" och 2x5 Ah batterier för mindre än en tusenlapp mer..
Sen ser väl inte batterierna ut att vara kompatibla med vanliga 18v systemet..
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.